0 oy
162 göst.
Diğer kategorisinde (1,455 puan) tarafından
Bir yerde yemiştim güzeldi ama pastirmasiz yapmak istiyorum ,internette gaflete unu vs felan söylüyorsa sanki galeta unu yoktu benim yediğimde sizler nasıl yapiyosunuz

2 Cevaplar

0 oy
(2,863 puan) tarafından
Bende pastırma sevmedigim icin sucuk koyuyorum

Direk sigara boregi gibi kizartiyorum galeta unua falan bulamadan
(1,455 puan) tarafından
Dimi aynı sigara böreği gibi ama buna biber vs giriyor galiba sen koydun mu
(2,863 puan) tarafından
Evet biber domates zeytin kasar sucuk minik minik dogra ben hepsini cigden koyuyorum
Domatesin ic sulu kısmı koyma al sulandirmasin
(1,455 puan) tarafından
Çok sağol canım benim yaa
-Reklam-
0 oy
(2,687 puan) tarafından
İçini ben pastırmalı yapıyorum. Küçük küçük doğuyorum pastırmaları onlar kenarda bekliyor. Biberi doğrayıp kavuruyorum sonra domatesi ekliyorum kavuruyorum en son pastırmaları ekleyip kavurup sogumaya bırakıyorum. Yufkaları 4 bölüyorum. İçine koyup birde kaşar peyniri ekleyip  yagda kızartıyorum. Soğuk daha iyi oluyor yerken. Biraz erken kızartın sogusun öyle yiyin. 
(1,455 puan) tarafından
Pastırma yerine sucuk yapsam olur dimi
(2,687 puan) tarafından
Bilemiyorum hiç denemedim. Sevmiyor iseniz bir deneyin.
(1,455 puan) tarafından
Pastırma yoktuda oyuzden bide sevmiyoruz açıkçası ,çok sağol yorumun için canim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 177 göst.
29 Ocak 2022 Diğer kategorisinde İlla (1,206 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 236 göst.
0 oy
1 cevap 134 göst.
7 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cemo55 (97 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 274 göst.
4 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde ASIL KADIN!! (593 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,438 soru

24,669,161 cevap

367,160 kullanıcı

...