0 oy
178 göst.
Diğer kategorisinde (304 puan) tarafından
Kızlar doğumdan sonra sağ elimdeki yüzük parmağımda uyuşma var karıncalanma yaşayanlar oldu mu

2 Cevaplar

0 oy
(460 puan) tarafından
Bende de oluyodu doktora anlattım magnezyum ve kalsiyum takviyesi verdi ondan olabilir geçmezse nörolojiye git dedi ve şükür geçti sende al dene istersen
(304 puan) tarafından
Hangi bölüme gittin cnm
(460 puan) tarafından
Ben başka bir şey için kadın doğuma gitmiştim durumu danıştım doktorda bana bu şekilde söyledi geçmezse nörolojiye git vitamin veriyim onun eksikliğinde olabilir dedi
(460 puan) tarafından
Sende yazdır sağlık ocağına falan al dene istersen veya genelde dahiliye herhalde ya gidiliyo ona randevu al git bir sor danış veya sağlık ocağına git en basitinden anlat ne dicekler
-Reklam-
0 oy
(359 puan) tarafından
Gecer canım benim 1 yıl sürmüştü 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 252 göst.
8 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde Hellomam (4,959 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 311 göst.
5 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 346 göst.
0 oy
3 cevap 319 göst.

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...