0 oy
275 göst.
Diğer kategorisinde (1,233 puan) tarafından
5 dk bı İdrara çıkıyorm bebek rahim kasiliyo baskı yapıyor kanama nişan su yok  sizce doğum belirtisimi 34.4 haftalık 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

+1 oy
(297 puan) tarafından
Baskı yapinca ağrın oluyo mu 
(1,233 puan) tarafından
Kızım 40 gun yattı oğlum 1 hafta yattı
(297 puan) tarafından
Bence seninkiler de günlerini tamamlasalardi kilolu olurlardi. Boşver canım ben normal doğum yaptım tam 41 haftalikken doğurdum 3 kilocuktu
(1,233 puan) tarafından
2500 yeter Onada şükür ederim
(297 puan) tarafından
İcini ferah tut kötüyü çağırma 2bucuktan fazla bile olur. Sen ağrılarını takip et hiç olmazsa yarın bi görün doktora aklın kalmasın
(1,233 puan) tarafından
Bu gece bakayım bı gidişse göre hareket ederim inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 346 göst.
29 Kasım 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Merve33soyturk (191 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 407 göst.
27 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 580 göst.
17 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Mervenur (218 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 302 göst.
27 Eylül 2022 Diğer kategorisinde berak (374 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,768 soru

24,673,465 cevap

367,408 kullanıcı

...