Evet odur muhtemelen caniim
Cok guzel bi hiss yaa❤
Bende mi tekrar hamile kalsam gıı o tekmeler cok guzel oluyoo
Evet o bebeğin. Gözün aydın
Ta kendisi canim bu iyi gunlerin sen daha ne tekmeler yumruklar ittirmeler goreceksin
Evet hissetmen normal artık kuzum
1,512,170 soru
24,665,859 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın