0 oy
240 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,746 puan) tarafından
Kizlar adete 13 gun var bugün hastanye gitmiştim idrar yolu enfeksiyon icin doktr da beta ya bakip öyle ilac yazcm dedi sizce yukselmez mi artık. 

Bu arada doktr görmedi henuz sonucu 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yükselip yükselmeyeceği konusunda kesin bişey söyleyemeyiz. Yükseledebilir yükselmeyedebilir
(3,746 puan) tarafından
Tamm cnm teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(245 puan) tarafından
Adetine daha çok var cnm yukselede bilir
(3,746 puan) tarafından
Inşallah cnm
0 oy
(10,356 puan) tarafından
Yani şu an yumurtlama dönemi olmalı, gebe kalacaksan da şu sıralar kalırsın 
0 oy
(136 puan) tarafından
28 günde bir adet oluyorsan şuan zaten anca yumurtlama dönemindesindir. Hamile kalmak istiyorsan şu üç günü iyi değerlendir :)) 
0 oy
(2,468 puan) tarafından
Adeti 13 gün varsa yeni yumurtlama dönemindesin daha canım şuan hamilelik olursa 13 gün sonra kanda yükselir eğer ileç kullanıcaksan hiç değerlendirme bu günleri derim yok kullanmam dersen sen bilirsin değerlendir boşe gitmesin yumurta bari :)))
0 oy
tarafından
kız dur daha yumurtlama döneminde ne gebeliği 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 224 göst.
13 Aralık 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esence (88 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 959 göst.
5 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Ecem su12 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 890 göst.
17 Mart 2021 Diğer kategorisinde Pasakizz (1,559 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 892 göst.
6 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Esraa45 (469 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...