0 oy
1,038 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (604 puan) tarafından
Şaka bile olsa hiç hoş değil kızım çişini öğrendi kayınvalidem de halasına dediki oh çişini de öğrendi böyle çocuk alacaksın alacaksan dedi sonra kızıma halan seni kendi üzerine yazdiracakmis  dedi ben şok birşey diyemedim görümcem bekar yaşı epey var evlenmeyi kesinlikle düşünmüyor bazen böyle evlat edinme mevzusu konuşuluyor yaşlanınca ona bakması için herhalde ama bir an korktum ben ne zorlukla taşıdım karnında büyütüyorum söylediği hiç hoş değildi siz olsanız alınmaz mıydınız 

22 Cevaplar

0 oy
(1,706 puan) tarafından
Ben olsam çok bozulurdum onları da bozarım cevabını veririm 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kimin çocugunu üzerine yazdıriyor pardonda sormadan etmeden cok seviyorsa evlensin yapsın bitane devlet bile yalnız kisilere cocuk vermiyor cahil beyinliler ya orada kaynanana lafı konduracaktın sen cocugu vermiyorum ben sormadan etmeden nasil karar verdin diue 

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,613 göst.
1 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde NILHAN (113 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 218 göst.
0 oy
15 cevap 1,190 göst.
0 oy
2 cevap 267 göst.

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,646 cevap

367,346 kullanıcı

...