0 oy
300 göst.
Diğer kategorisinde (1,802 puan) tarafından
Kızlar depremde enkazda kaldık 4 4.5 buçuk saat ondan mıdır yoksa kaynanamla oturduğum için çok kafama takıyorum ondan mıdır bilmiyorum ama sürekli o evimdeyim ama sağlam görmüyorum hep kırık dökük hep depremden etkilenmiş sadece o bina da biz oturuyoruz eşime yalvarıyorum lütfen bu binadan taşınalım yine deprem olur burada ölecez diye yani aslında ayrı bir düzenim olsun çok istiyorum ama o evimi özlemedim o ev aklıma gelince tüylerim ürperiyor canım sıkılıyor haftanın  2 3 günü görüyorum ve gerçekten artık sıkıldım:( sizce psikolojik mi 

2 Cevaplar

0 oy
(895 puan) tarafından
Bilinç altı canım benim rabbim kalbine ferahlik versin.
(1,802 puan) tarafından
Amin kuzum çok sağol
-Reklam-
0 oy
(895 puan) tarafından
Kafana takiyirsun o korkuyu yasamişsin tabiki görürsün cnm benim 
(1,802 puan) tarafından
Sanirim ondan canım hayatımın travması
(895 puan) tarafından
Tabiki ondan cnm Rabbim ögünleri yaşatmasın birdahs insallh
(1,802 puan) tarafından
Amin canım inşallah

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 128 göst.
27 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Cihangirnur (2,002 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 573 göst.
30 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 443 göst.
29 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 125 göst.
5 Nisan 2026 Aile & Aşk kategorisinde Kizkiza (154 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,350 soru

24,668,080 cevap

367,110 kullanıcı

...