İyi akşamlar elimde çok değil ama biraz bebek kıyafeti var öyle ahım şahım değil açıkçası zıbın çoğunlukta ve 0-3 ay var bı kaç elbise de içinde ihtiyacı olan varsa verebilirm bi de babynest yatağı emzirme yastığı ve reflü yatağı da var bitane de puset var oto koltuğu olarak kullanılmıyor gerçekten ihtiyacı olan varsa
Umarım gerçek ihtiyacı olan birine gider. Yüreğinden öpüyorum.
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın