0 oy
247 göst.
Diğer kategorisinde (11 puan) tarafından
Cok korkuyorum bişi olur mu hep doktorların kendi işi kolay olsun diye ne dedilerse yaptık ama cok zararlıymış korkuyorum yaaa ne gibi zararı olur ki 

Zaten hiç babıldamıyor uffff ne yapcam ya ağlicam 40 derece ateş var inmiyor suam cok kötüyüm daha 9 aylık 

2 Cevaplar

0 oy
(8,159 puan) tarafından
Sirkeli banyo yaptırdın mi cnm suyuna koy yaptır iyi gelir geçmiş olsun
-Reklam-
0 oy
(7,946 puan) tarafından
Röntgen radyasyonu tehlike bazında değil korkmayın. Akciğer enfeksiyonu için röntgen çekilmesi gerekiyor malesef. Çok geçmiş olsun 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 651 göst.
0 oy
27 cevap 2,122 göst.
20 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde HASRETiM160121 (2,299 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,501 göst.
+1 oy
2 cevap 234 göst.

Kategoriler


1,512,703 soru

24,672,774 cevap

367,359 kullanıcı

...