bogazıma şılik vardı enfeksiyon tahlılı yaptırdım anlayan varmış doktora gostermedım yüksek cıkmış ne anlama gelıyor[[ANTISTREPTOLİZEN
1,512,455 soru
24,669,330 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın