Ve bende hiç birinin olmaması şoku en fakiriniz benim
Ben yarı elendim
Hiçbiri yok kız fakirmisjz ya biz
1-2-6 var ucundan zengine girer miyim ki
O zmn en fakiri benim çünkü evimde hiçbiri yok
Onlarından olup hala fakir olanlar da var
Zenginlik bunlarla olmuyor kız
1,512,686 soru
24,672,269 cevap
367,326 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın