+2 oy
3,183 göst.
Diğer kategorisinde (44,156 puan) tarafından

Ve bende hiç birinin olmaması şoku en fakiriniz benim :D:woot:

image

70 Cevaplar

+6 oy
tarafından
Hiç biri olmayan ben :)
(44,156 puan) tarafından
Fas fakiriz bacım :D
-Reklam-
+1 oy
(6,090 puan) tarafından
Smeg kettle dan elendim :D
tarafından
Günde 1 litrede icmezsek yasamayalim:)))) çay kahve oldum olası kokusuna bile dayanamam meyve suyu desen koşarak gelirdim:))))
(65,017 puan) tarafından
bide bir litre ☺️ gel en dogalindan meyve suyu ikram edilir
tarafından
Çoğu zaman 750 ml ama arada ipin ucu kaçıp 1e çıktığı oluyor ama tek bi gerçek var 1in üstüne asla çıkamaz:)))) kosa kosa geliyorum :))))
tarafından
1 ltremi günde bazen 2 litreyi geçtiğim oluyor diyette değilsem sjsj
tarafından
Hamilelikten önce 2 ve uzeriydi hamileyken günde 2 bardak limitinden sonra kendime fren koydum 1i gecirtmedim asla insallah zamanla oda olmaz :))))
0 oy
(31,518 puan) tarafından
1 ve 3 var :)
(44,156 puan) tarafından
Bende en çok o ikisini istiyordum ve kurutma makinesi ama yok :D
(31,518 puan) tarafından
Yerim olsa anında alırım oğlanın odasına koyabilirim bir tek onu da içime sindiremedim
(596 puan) tarafından
Camasir makinasi üzerine koyabilrsin
(31,518 puan) tarafından
Çamaşır makinem mutfak tezgahımın  altında maalesef:(
(596 puan) tarafından
Benimde öyleydi normal tuvaleti kapattım ikisinide oyle koydum
0 oy
(2,901 puan) tarafından
Air frey var bir tek sayılır miii :DD
(44,156 puan) tarafından
Onada şükür benim koca sağlıklı değilmiş onlar fırın ocak ne işe yarayacak onu alırsak diyip almadı :D
0 oy
(760 puan) tarafından

Ben yarı elendim :D

(44,156 puan) tarafından
Yarısı varsa iyi :D
0 oy
(19,922 puan) tarafından

Hiçbiri yok kız fakirmisjz ya biz:D

(44,156 puan) tarafından
Fas fakiriz hemde :D
0 oy
(1,801 puan) tarafından
Fas fakirim :) 

Klima var ama borcunu bitiremedik ki:) 
(1,801 puan) tarafından
Hepimizin ortak noktası boynu bükük vantilatör:):)
tarafından
Allah tan bizim burası çok esiyor da biraz hava alıyoruz. Hala hava çok sıcak
(1,801 puan) tarafından
Bende arsuzdayim köyde olduğumuz için esiyor camlar açık yatıyoruz klimayla bir taraflarim tutuluyodu :)
tarafından
Aslında evinizde boynu bükük vanti varsa fasfakirsiniz shsjjsjs klima banada hiç iyi gelmiyor hmn hasta olurum
(1,801 puan) tarafından
Çok şükür kapattık canım çok kötü ya her yerim agriyarak kalkiyodum:)
0 oy
(1,323 puan) tarafından
1 ve 9 var ben ne oluyorum peki :D
(44,156 puan) tarafından
Sen mi ordinaryüs profesör aşkom :D
0 oy
(2,381 puan) tarafından

1-2-6 var ucundan zengine girer miyim ki:D

(44,156 puan) tarafından
Şükür girersin bacı hiç biri yok bende :D
0 oy
tarafından
1 5 7 9dan gittim 9 hariç 1 5 7 asla almam :))))
(44,156 puan) tarafından
Ötekiler varsa oda bişey :))
tarafından
Var cnm sırada 9 numara var şuan onun arastirmasindayim
0 oy
(2,573 puan) tarafından
Çoğu olan ben ama oturup kahve içecek biri olmayan ben gurbette ...
(44,156 puan) tarafından
Bende gurbetteyim zor dimi :)
(2,573 puan) tarafından
Çok zor tabi
0 oy
tarafından
Koltuk yıkamadan elendim bende
(44,156 puan) tarafından
Ay o olsa ötekiler sizin olsun :D
tarafından
Gerek duymadım hiç, bilmyorumm
0 oy
tarafından
2.elden bi klimam tek var şimdi zengin grubuna giriyormuyum ben oyhahjajajaj 
(44,156 puan) tarafından
Yok aşkom sende Fas fakir değil ama fakir grubundasin:D
tarafından
İyiymiş hdgdfdvc
0 oy
(11,041 puan) tarafından

O zmn en fakiri benim çünkü evimde hiçbiri yok:woot:

(44,156 puan) tarafından
Bende de yok yalnız değilsin:D
0 oy
(10,356 puan) tarafından
Çok şükür maaşım iyi ama 9'da 3 var :))) 
(44,156 puan) tarafından
Gereksiz çoğu zaten
0 oy
(16,494 puan) tarafından
Fakir değil FASFAKIRIM Elhamdulillah :Djdj
(44,156 puan) tarafından
Hahah :D
0 oy
(6,059 puan) tarafından
2 6 9 var :D
(44,156 puan) tarafından
Fakir değilsin aşkom:D
0 oy
(837 puan) tarafından
Kız abo hıcbırıde yok 
(44,156 puan) tarafından
Ay bende de bende de :D
(837 puan) tarafından
Fakır ama gururluyuz bacı
(44,156 puan) tarafından
Tabi her zaman burnumuz düşse eğilip almayız o kadar hemde :D
(837 puan) tarafından
He vllhı ne yapalım::))
0 oy
tarafından
Klima dan kurtardık ne oluyoz şimdi biz
(44,156 puan) tarafından
Adını sen koy :D
tarafından
Dümdüz fakir
0 oy
(8,152 puan) tarafından

Onlarından olup hala fakir olanlar da var :D

Zenginlik bunlarla olmuyor kız 

(44,156 puan) tarafından
Kız zaten esprisine yoksa gereksiz şeyler ordan istediğim robot süpürge ve halı koltuk yıkama makinası ötekileri almam kalabalık sevmem ben
(8,152 puan) tarafından
Koltuk yıkama var bende
Bide kurutma alicam onu da kışın kar yağınca alırım gerisi çok da mühim değil:)
(44,156 puan) tarafından
Hangi marka memnun musun

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 314 göst.
3 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,201 göst.
23 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 1,361 göst.
0 oy
47 cevap 1,348 göst.

Kategoriler


1,512,681 soru

24,672,240 cevap

367,325 kullanıcı

...