Kızlar yaa basım gerçekten bu kıyafetlerle dertte makineyi yeni aldım Vestel marka aldım çok güzel yıkıyor çok şükür ama elbiseler attığım gibi çıkıyor ne leke gidiyor ne bir şey hangi marka deterjan dan memnun sunuz yumuşatıcı yada şunu kullandım tertemiz çıkıyor dediğiniz bir şey varmı heleki beyazlar lekeli lekeli çıkıyor
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın