0 oy
201 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

Kızlar yaa basım gerçekten bu kıyafetlerle dertte makineyi yeni aldım Vestel marka aldım çok güzel yıkıyor çok şükür ama elbiseler attığım gibi çıkıyor ne leke gidiyor ne bir şey hangi marka deterjan dan memnun sunuz yumuşatıcı yada şunu kullandım tertemiz çıkıyor dediğiniz bir şey varmı heleki beyazlar lekeli lekeli çıkıyor :'(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben de bugün soracaktım güzel yıkıyor ama şöyle tertemiz deterjan kokusu istiyorum
tarafından
Ülkenin sorunu olmuş durumda
tarafından
Ben hem beyaz hem renkli için olanları kullanıyordum artık değiştiricem ayrı ayrı olanlardan al bence sende eğer güzel bir şey bulursan. Beyazlar için sabun tozu ve çamaşır sodası alabilirsin deterjana ek
tarafından
İyi gelir mi attığım gibi çıkıyor bıktım artık
-Reklam-
0 oy
(1,248 puan) tarafından
Ben Filistin katliamından önce Perwolll kullanıyordum. Artık Bingo kullanıyorum  ikisi arasında bir fark göremedim. Makineniz ile ilgili olabilir. 
tarafından
Yeni aldım yaa 1 ay oldu bingo iyi mi peki Beyazlar falan temiz çıkıyor mu
(1,248 puan) tarafından
Ben memnunum.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 132 göst.
18 Haziran 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Meleniko (882 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 501 göst.
8 Nisan 2022 Diğer kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 106 göst.
9 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Busratceyln (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 405 göst.
16 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Birhilall (3,110 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,755 soru

24,673,400 cevap

367,400 kullanıcı

...