0 oy
265 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (128 puan) tarafından

15 gün oldu buzdolabında değildi bozuldu mu ki ya

image

3 Cevaplar

0 oy
(382 puan) tarafından
Sanki tuzu az gelmiş bozulmuş gibi 
(128 puan) tarafından
Hmm baya da koydum ama.yetmedi demekki :/
(382 puan) tarafından
Umarım bu şişe tek boyledir
(128 puan) tarafından
İki tane yapmıştım zaten ilk defa fasulye den denedim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bozulma değilde mayalanmış yiyen var zararı yok ama bana tadı farklı geliyor yiyemiyorum
(128 puan) tarafından
Evet tadı hafif farklı gibi
0 oy
tarafından
Curuse üstten çürür. Ustu nasıl bilmiyorum ama
(128 puan) tarafından
Üstü normal ama arada yukarı doğru hafif beyazlık var
tarafından
Tadından anlarsın o zman
(128 puan) tarafından
Çok hafif bı kekremsilik var ama yenilir gibi yani kokusu felan kötü değil emin olamadım ondan
tarafından
Suda bekletin.  Kavurup yeyin bisi olmaz. Cam sagliklidir

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 120 göst.
7 Haziran 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Btlmrym (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 70 göst.
23 Mart 2026 Diğer kategorisinde Gurbett (741 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 342 göst.
12 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Emine S (39,700 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 486 göst.
6 Aralık 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Zeynosss (16,097 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,245 soru

24,666,743 cevap

367,040 kullanıcı

...