0 oy
260 göst.
Diğer kategorisinde (8,852 puan) tarafından
İşte 30 hfta olacam yarın doktora gtcem bidon bidon su içmek istyorim ağzım hep kup kuru normalmi sanki susamaktan içim.kayniyor yarın sylicem doktora 

5 Cevaplar

0 oy
(6,090 puan) tarafından
Şeker yüklemesi yaptırmış mıydınız
(8,852 puan) tarafından
Yok cnm şekerimi ölçtrdtum.ama.bisey çıkmadı bide sağ kasigim arada çok agryor
(6,090 puan) tarafından
Şekeriniz olabilir. Yükleme yaptırmanızı tavsiye ederim
(8,852 puan) tarafından
Ama sağlık ocağında geçende yaptım maşallah çok iyi dedi
-Reklam-
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Yokmu başka bilen
0 oy
(892 puan) tarafından
Ben de 21 haftalık hamileyim aşırı sürüyorum günde 3 4 lt su içiyorum 
(8,852 puan) tarafından
Ben ilk başlarda içiyordum azaldı bdaha basladi
0 oy
tarafından
O haftalarda normal canım Bir de sıcak zaten
(8,852 puan) tarafından
İlk aylarda çok susardim geçti braz azaldı bugünlerde sanki bı anda dudağım mororayir gbu
0 oy
(2,099 puan) tarafından
Şeker çıkmis olabilir şeker testi isteyecek muhtemelen.
(8,852 puan) tarafından
Bu hftada şeker yüklemesi olurmuki

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 569 göst.
28 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Zehraaltun (100 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 223 göst.
2 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Gizemlianne (205 puan) tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 1,633 göst.
5 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 647 göst.
27 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Es25 (5,179 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,430 soru

24,668,978 cevap

367,154 kullanıcı

...