0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (1,267 puan) tarafından
Yarın anaokulda ilk günü olacak bir buçuk saat sürecekmiş. Kızıma anlattık orda olacaz bekliycez diye. Özlersem kokunu diyo çünkü evdeyken uyurken filan koklar öper. İzin alırsın kucaklaşırız geri girersin okula dedim ferahladı tamam öperim dedi. Böyle yapmaz çok girişken özlemez diyodum ama sanki özleyecek gibi. Bende duygulandım öyle deyince :(

1 cevap

0 oy
(892 puan) tarafından

Benim kızım da be sensiz nasıl durmam okulda diyor. Ben okula gitmicem deme başlasın bile :)

-Reklam-

İlgili sorular

+3 oy
16 cevap 1,238 göst.
18 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Huzurum91 (15,589 puan) tarafından soruldu
+2 oy
8 cevap 657 göst.
0 oy
7 cevap 434 göst.
0 oy
10 cevap 597 göst.
11 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Meleksone (2,687 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...