0 oy
583 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,931 puan) tarafından

Selamın aleyküm hanımlar nasılsınız kahvaltılar yapildimi  akşam menüleri neler 




Biz kahvaltımizi yaptık keyif çayı saati yapıyoruz  yemeğimiz var ilikli kemik suyu çorbası sulu pattis yemeğimiz var buzluktan aşure cikardim hava serin tam gezme havası ama benim ağrılarım var 


image




11 Cevaplar

0 oy
(3,167 puan) tarafından
Biraz daha iyi misin 
(8,931 puan) tarafından
Çok şükür cnm ağrılarım var desteksiz oturtup kalkamıyorum ama bunada şükür 27 gün hiç kalkmadan yattım ondan kaynaklanıyor sanırım ayaklarım çok ağrıyor
(3,167 puan) tarafından
Rabbim şifalar nasip etsin o ağrılarında geçecek inşallah
(8,931 puan) tarafından
İnşallah cnm Allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Ayy afiyet olsun kiz sari kurabiyeyi nerden aldin annenlermi getirdi :)
(8,931 puan) tarafından
Kuzum burda bana temizliğe gelen abla var o gecen hafta Trabzona gitmişti ondan rica ettim ibanina para attim gelirken aldı sağ olsun eve geldiğim gün canım istiyor diye hemen getirdi
(16,097 puan) tarafından
Hee dedim annenlerin ordan aldin heraldi yada trabzondan geldi. Bende com severim :) afiyet bal seker olsun busracim :)
0 oy
tarafından
Oh afiyet olsun biz de köyden eve geçiyoruz biraz dinlenicem inşallah 
(8,931 puan) tarafından
Hayırlı yolculuklar cnm
0 oy
(2,217 puan) tarafından
Afiyet olsun canım 

Oğlanı uyutmaya çalışıyorum temizliğe ara verip uyusun devam edeceğim daha ne yemek yapacağım bulamadım 
(8,931 puan) tarafından
Kolay gelsin cnm
0 oy
(17,480 puan) tarafından

Afiyet olsun:) Özledik anlık postlarını :P

Eşim çocuklarla benzin doldurmaya gitti bende temizlik yağıyordum ara verdim soğuk kahve içiyorum :)

image

(8,931 puan) tarafından
Ben yazana kadar gelmişlerdir bile
0 oy
tarafından

image

afiyet olsun Büşra 


Bende kocam beyin kışlıkları hazırladım.posetlicem gondercem 

(8,931 puan) tarafından
Kocan nerde kız
0 oy
(320 puan) tarafından
Afiyet olsun canım bende işimi bitirdin azıcık dinleneyim akşama eşimle çocukları piknik yapacaz hazırlık yapcam 
(8,931 puan) tarafından
Keyfiniz bol olsun inşallah güzel geçer
(320 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ♥️
0 oy
(11,026 puan) tarafından

Afiyet olsun öğle yemeği yedik ortalığı toparlayıp çay demliycem 

Sende bol bol ye toparlanirsin belki çok zayıfladın sonuçta bir can taşıyorsun:)

(8,931 puan) tarafından
Canim inan yiyorum afedersin et ağırlıklı protein ağırlıklı besleniyorum
(11,026 puan) tarafından
İyi yapıyorsun tabi yarasın inşallah
0 oy
(39,731 puan) tarafından
Afiyet olsun canım. Bende okul için kızıma kurabiye poğaça falan yapıyorum buzluğa atacam her gün beslenme kutusuna koyacam. Akşam yemeği için de kemikli mercimek çorbası yapacam ve makarna yapacam. 
(8,931 puan) tarafından
Bereketli olsun inşallah cnm
0 oy
(1,217 puan) tarafından
Bende halen kahvaltidayim kızım uydu yemek yaparım hava güzel gerçekten bende bugün bebemle.parka gideyim dedim ama ıslak şimdi gezmyede eşim dün izinliydi nasilsnz gecmis olsun yaran kapandım hani dışarda demiştiniz bebsiniz kaç aylik oldu evet insan cikmiynca hamalniyor bende bayadir evdeyim bı çıkınca ayakalrim agiryo akşam pert
(8,931 puan) tarafından
Ben 27 gündür hareketsiz hastanede tedavi görüyordum cnm 3 gün oldu ondan ayaklarim böyle ağrıyor benim
0 oy
(5,187 puan) tarafından
Afiyet olsun. Bayılırım sarı kurabiyeye. Gidince bir kaç poşet aldım buzluğa attım inşallah çıkarınca sorun olmaz
(8,931 puan) tarafından
Hiç bir şey olmuyor cnm afiyet olsun
(5,187 puan) tarafından
Sağol canım teşekkür ederim

İlgili sorular

+1 oy
33 cevap 1,415 göst.
27 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,183 göst.
2 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 275 göst.
9 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Sevdaa 21 (1,087 puan) tarafından soruldu
+8 oy
43 cevap 1,734 göst.
1 Nisan 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...