5 elti bir kayınvalideli binada oturuyorum okadar çok safmışım ki , girişi var çıkışı yok gibi buranın çıkmazdayım resmen Allah benim gibi olanların yardımcısı olsun binanın mobeseye ihtiyacı yok mobeseler çok burda
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın