0 oy
128 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (894 puan) tarafından
Kizlar reglj iken tartida birkac kilo fazla cikarmiş dogrumu qcaba bidr neldr fazla cikiyor kac kilo acaba 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
ödem olabilir vücutta, zatrn şişlik oluyor genelde 
(894 puan) tarafından
Tartida kac kilo grm.dusmeme lazm cnm
-Reklam-
0 oy
(169 puan) tarafından
Evet ödem oluyor benim ayaklarım bacaklarım şişer birde karnım şişer çok normal 
(894 puan) tarafından
Bu durumda tarti dan kac kilo yada grm.dusmem lazm cnm
(169 puan) tarafından
Kilo vermeye mi çalışıyorsun
(894 puan) tarafından
Evt cnm
(169 puan) tarafından
Bunu bu kadar kafana takma en fazla 1 kilo fazla çıkar belki daha az
(894 puan) tarafından
Kiz 1 kiloda 1 dir
0 oy
(894 puan) tarafından
Kizlarrrrrr bakim hele

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 110 göst.
0 oy
1 cevap 118 göst.
0 oy
1 cevap 151 göst.
0 oy
1 cevap 92 göst.
14 Aralık 2025 Diğer kategorisinde serifetugba (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...