0 oy
569 göst.
Diğer kategorisinde (8,065 puan) tarafından

Hayırlı kandiller kizlar ya bişey sorcwm şimdi eşim bir kilo gibi sarımsak almış haliyle her yemeğe kullanılmıyor köşede kalınca küf oluyor nasıl muhafaza edeyim rondodan çekip  atamam buzluğa serim eşyaların altında ;))) kullnilmayan ceyizlerin içinde yani 

Acaba soyup buzluğa atsam  nasıl yapayım 

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende biraz soydum kaba koydum birazını çektim koydum kaba öyle dondurucuya koydum hem pratik oluyor hemde heder olmadı 
(8,065 puan) tarafından
Tammdr cnm
-Reklam-
0 oy
(171 puan) tarafından
Geçen annemlerdeyken sarımsakları bitmişti yan komşudan aldılar kadın buzluktan çıkarmıştı Ben de şu an normal buzdolabının alt katında tutuyorum ilk denemem sonuç ne olur bilmiyorum
(8,065 puan) tarafından
;))) bnde isim bitsin soyup atcam buzluğa
0 oy
(10,455 puan) tarafından
Bende bekliyim şurda 
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Soyup buzluğa at lazım oldukça çıkar yika kullan 
(8,065 puan) tarafından
Tmmdr cnm
0 oy
(1,157 puan) tarafından
Ben denemedim ama anneannem soyup kavanozlayıp buzdolabına koyuyordu bozulmuyordu
(8,065 puan) tarafından
Ben buzluğa atcam galiba yapan coikmus
0 oy
(2,154 puan) tarafından
Kabuklarını soyup at buzluguna 
(8,065 puan) tarafından
Tamm cnm
0 oy
tarafından
Soymadan buzluğa koyduk geçen yıl . Tadı biraz değişiyor ama napalm 
(8,065 puan) tarafından
Tmmdr cnm
0 oy
(8,865 puan) tarafından
Benim eşimde alınmıştı 1 kilo soydum buzluğa attım aşırı pratik birde evim güneş görüyor hemen yeşeriyor du
(8,065 puan) tarafından
Bizim ev hiç güneş gormuyor ama ne hikmetse maşallah  hem sıcak hem serin bende anlamdm heban olmasın diye yazıktır atcam buzluğa
0 oy
(8,046 puan) tarafından
Arkadaşım buzluğa atıyor canım çok iyi oluyo diyo
(8,065 puan) tarafından
Hii öle yapayım bari saol tatlim
(8,046 puan) tarafından
Ne demek blenderdsn çek at dolaba internette kadının biri de biraz tuz atıyormuş çok donmasin alması kolay olsun diye
0 oy
(9,066 puan) tarafından
Ben buzdolabina koyuyorum orda birsey olmuyor
(8,065 puan) tarafından
Soyup buzluğa atcam gibi yapan varmis
0 oy
(4,335 puan) tarafından
Komşumuz hep soyup buzluya atıyor 
(8,065 puan) tarafından
Öyle yapcam cnm !)
0 oy
(371 puan) tarafından
Rondadan çekip buzluğa atmak en mantıklısı pratik oluyor kullanirken bir çay kaşığı kullansan yeter her seferinde
(8,065 puan) tarafından
Ya bu rondo seti falan varya bn onları kullnmyrm çeyiz kolilerimin altında mümkün değil tek indirmem  soyup atcam galiba teşekkür ederim cnm
0 oy
(1,118 puan) tarafından
Saplı alıp sapını koparmayınca uzun süre dayanıyor
0 oy
(2,665 puan) tarafından
Soy , bütün şekilde buzluga at , kulanacagın zaman biraz suya tutar çözdürüp kulşanırsın hemen, sakın zeytinyağının içine koyayım robotta çekeyim böyle bir şey sakın yapma Çok kötü oluyor tadı değişiyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 269 göst.
8 Haziran 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 313 göst.
27 Ocak 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Nur29 (367 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 451 göst.
12 Ocak 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Annebebek99 (2 puan) tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 594 göst.
2 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Nnnnnn (271 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...