0 oy
540 göst.
Diğer kategorisinde (15,589 puan) tarafından

image

Evett kızlar işlerim bitti sofrada hazır arkadaşımı bekliyorum (✿ ♥‿♥)

18 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Şu sofrayı görünce ne rahatladım, orada dönen sohbetin verdiği tadı hiçbir şey vermiyor. Afiyet şifa olsun.
(15,589 puan) tarafından
Sohbetimiz harika çocukluk arkadaşım gelen kişi de ☺
-Reklam-
+1 oy
(13,673 puan) tarafından
Ay biran kendi eski evimi gördüm sanki benim koltuk rengi sehba hatta örtü bile aynı afalladım afiyet olsun 
(15,589 puan) tarafından
Saol canım, benim ☺☺
0 oy
(13,004 puan) tarafından
Geldim ve aserdim gidiyorum şaka şaka :)hamile değilim..size afiyet olsun 
(15,589 puan) tarafından
Saol canım geldi arkadaşım ☺
0 oy
tarafından

Afiyet olsun.  :)

(15,589 puan) tarafından
Saol canım ☺
0 oy
(547 puan) tarafından
İnsan bı davet eder :) 
(9,212 puan) tarafından
Seni bu nickle kim davet eder evine:Dd
(547 puan) tarafından
Hahahhaha sapıklık mı yapacam sankı ajan mısın kız
(9,212 puan) tarafından
Senden sonra ajanlığı bi düşünmekte fayda var bence:D
(15,589 puan) tarafından
Gel kız buyur ☺☺
(1,462 puan) tarafından
Kusotmuyor;  hakikaten neden bu nick kız merak ettim bende birkaç kere yorumlarda adını gördüm şaşırdım:)
(15,589 puan) tarafından
Kız ben diyim artık bülbül ötmüyor yazıcakmış ama olmamış ☺sanırım şarkıyı dinlerken açmış
(547 puan) tarafından
Hah bak bılıyor sağol canım benım. Ama buradakı fıtne fücur karılar neler neler düşünüyor
(15,589 puan) tarafından
☺☺☺kız ilk başta komik geliyo ama o tarafa çekilmeye çok müsait ondandır ben açıklamanı okuyunca anladım ☺
(547 puan) tarafından
Neyse gülsün en azından mıllet. Gulmeyı unuttu herkes
(15,589 puan) tarafından
Katılıyorum canım❣️
(1,462 puan) tarafından
Sjsjsjs aynen bende fesat düşündüm:))
(547 puan) tarafından
Bulursam hepınızı yolarim :) :)
(547 puan) tarafından
Sonra nıckımı yolunmuş tavuk diye değiştirir ı'm:)
0 oy
(547 puan) tarafından
Eltimın koltuğuna ve sehpasına benzıyor sen benım eltım mısın yoksa 
(15,589 puan) tarafından
Benim eltım yok ama kız ☺☺
0 oy
(1,114 puan) tarafından
O porselen tabaklar çok sırıtmış yer sofrası ortaklaşa dalmaktır asjsjsjsjsjjsjs herkes önünden yıye yıye ortada buluşmaktır asjsjsjsjsj çocukluğum böyle geçti çok severdım ya bazen kurarım ortaya sofra coluk cocuk ne hoş olur
(15,589 puan) tarafından
Evet haklısın aslinda normalde koymıcaktım ama bır anda koydum ☺bız hep yer sofrasında yerız canım böyle tabakta koymam
(1,114 puan) tarafından
En guzelı gerçekten mis gibi :))
(15,589 puan) tarafından
Öyle canım gerçekten masada o samimiyeti bulamıyorum alışmışız çünkü yer sofrasına ☺
0 oy
(8,931 puan) tarafından

535*****9954  itinayla konum bekliyorum :D :P 8-)



Ellerine sağlık canım bol bereketli olsun inşallah afiyet olsun ♥️ ♥️ ☺️ 

(15,589 puan) tarafından
Gel kız bekliyorum ☺❤
0 oy
(9,212 puan) tarafından
En sevdiğim yer sofrası, samimiyeti bi başka:) afiyet olsun,bol sohbetler❤️
(15,589 puan) tarafından
Saol canım benim ☺
0 oy
(31,460 puan) tarafından
Hamile değilim ama böyle postlar görünce aşermiş kadar oluyorum. Diyet modundayım sofra çok güzel görünüyor hem dolu dolu hem sıcacık 
(15,589 puan) tarafından
Tşk ederim canım saol☺
0 oy
(3,733 puan) tarafından

Bnde arkadşın olabilir miyim acep:D

(15,589 puan) tarafından
Olur tabiki☺
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Afiyet olsun ♥️♥️♥️♥️♥️
(15,589 puan) tarafından
Saol canım ☺
0 oy
(4,362 puan) tarafından

Asermiyorum emziriyorum gelebilirmiyim :D:D


Afiyet olsun <3
(15,589 puan) tarafından
Gel canım gel ☺
0 oy
(584 puan) tarafından
Afiyet olsun ☺️
(15,589 puan) tarafından
Saol canım ☺
0 oy
(1,217 puan) tarafından
Afyet olsun ☺️benim şekerlik  yer tahtam pates tabağın orda ne işi var baci:):)
(15,589 puan) tarafından
Senden calmışımdırw belkı kız ☺
(1,217 puan) tarafından
Ola bilir hjjjjjj:):)
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Ayy bende dahil olmak isterdim ne güzel şeyler hazırlamışsın ağız tadıyla yiyin canım iyi keyifler 
(15,589 puan) tarafından
Amin canım saol☺
0 oy
(2,702 puan) tarafından
Maşallah afiyet olsun ne iş yaptım ne kahvaltı bebe uyutuyom şuan kulağım da çok ağrıyor iki gündür ☹️
(15,589 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım
0 oy
(2,190 puan) tarafından
Afiyet olsun çok huzurlu bı sofra bayılırım yer sofrasında kahvaltı yapmaya elelrine sağlık canım 
(15,589 puan) tarafından
Saol canım ❤

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...