0 oy
125 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (186 puan) tarafından
Selam kızlar. 30 haftaya giriş yaptım çok şükür ve yaklaşık 4 5 gündür yemek yiyorum 1 saat sonra hiç bir şey yememiş gibiyim. Cumartesi günü o kadar yedim ki midem sindirememiş gece kalkıp istifra ettim. Bunun sebebi ne olabilir acaba bebekle mi alakalı yoksa benimle mi ? Troid ilacına başladım yaklaşık 10/15 gün önce onunla alakalı olabilir mi ?

1 cevap

0 oy
tarafından
tiroid ilacının böyle bir etkisi yok gebelik boyunca kullandım sabah aç karnına içiyorsun zaten. 

bebepin artık daha da hızlı kilo alıyor ve midene baskı yapıyor, bu yüzden gebelik reflüsü olabilir. az az sık sık yemeye çalış 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 109 göst.
0 oy
0 cevap 84 göst.
28 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 133 göst.
0 oy
4 cevap 211 göst.

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...