+1 oy
766 göst.
Diğer kategorisinde (4,357 puan) tarafından
Önceden kaldırıyordum ama şimdi leke oldu sildim yıkadım geçmedi kaldırmadan agilasam olur mu

14 Cevaplar

+1 oy
(1,074 puan) tarafından
Bende misafir gelince kaldırıyordum ama pekte gerek yok bence çocuklu evde olunca misafir koltuk örtüsüne takilacagini sanmiyorum 
(4,357 puan) tarafından
İçim rahatladı ya
-Reklam-
+1 oy
(9,051 puan) tarafından
Benim oturma odamda o sekilde ben ortuyle agirladim yikatmadan cıkmıcak baya sildim olmadı canım yapicak birsey yok ortersin guzelce olur biter 
+1 oy
tarafından

Aa hiç düşünmedim misafiri örtüyle ağırlamak diye bir şey olduğunu :'( örtüsüz koltuğu sevmiyorum ben çıplak geliyor ya :D 

+1 oy
(27,093 puan) tarafından
Olur neden olmasın ki. Amaaan evini satın mi alacak. İki dakka oturup çay içip sohbet edip gidecek. Senin evin kimseyi ilgilendirmez. Boşver 
+1 oy
(64,931 puan) tarafından
sekiz sene hic kaldirmadim şimdi kaplamaya verdim gelen olunca kaldircam☺️
+1 oy
(3,798 puan) tarafından
Ben aksine misafir gelince örterim
+1 oy
tarafından
Koltk örtülerini misafir geliyor dye hiç kaldrmadm 

Çünkü gelen misafirler de çocuklar var 

Bende de aynı şekilde
+1 oy
(2,931 puan) tarafından
Eski postunuza denk geldim de kayinpederim evlenecek demiştiniz ne oldu?evlendi mi 
+1 oy
(1,705 puan) tarafından
Olur neden olmasın benim çekyatlarim güzel olmadığı için hep örtüyle kullanıyorum güzel bir takım olsaydı misafir gelince kaldirirdim örtüyü 
+1 oy
(31,429 puan) tarafından
Temiz bulması için temiz bırakması lazım ben örtü serip misafir gidince yıkamayı tercih ederim evime gelen misafir başımın tacı ama benden daha kiymetli değil kendim nasıl kullanıyorsam misafiri de öyle ağırlıyorum 
0 oy
(5,659 puan) tarafından
Asıl misafir gelince takmak lazım bence. Kendi evimde kendi eşyalarımı kullanmak isterim misafir çoluk çocuk gelip pisletiyor onlardan korumak lazım 
0 oy
(3,323 puan) tarafından
Çocuklu misafir gelince özellikle takmak lazım diye düşünüyorum 
0 oy
(732 puan) tarafından
Vallaha oturma odamın koltuğuna ve halisina örtü seriyorum  çünkü çıkmayan lekeleri var bence bi mahsuru yol örtü sermenin
0 oy
(1,255 puan) tarafından
Misafir gelince kaldırıyoruz asıl zaten misafir gelince çok berbat oluyor aman boşver kime ne benim evimden yerde de savan var sermişim ne olacak boşver gitsin takma o kadar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 207 göst.
22 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 485 göst.
0 oy
18 cevap 605 göst.
0 oy
5 cevap 289 göst.
28 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde Tostininin annesi (190 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,674 cevap

367,033 kullanıcı

...