0 oy
1,983 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Kombilerinizi actiniz mi . Biz bu akşam açtık üşüdüm gerçekten :)

47 Cevaplar

0 oy
(8,065 puan) tarafından
Diyarbakır'da esinti başladı evimi seremedim daha sereym duruma göre bakcam inşallah . 
tarafından
Ee kış geliyor
(8,065 puan) tarafından
Evet geliyor ;) şuan kombilik değil yarın  pazarı bitirsem hergun bı odadan baslaycm Kasım'da duruma göre açarım artık
-Reklam-
0 oy
(1,345 puan) tarafından
2 gündür açık ya gündüz en kısığa getiriyorum gece biraz yükseltiyoruz
tarafından
Aynen
0 oy
(296 puan) tarafından
Açmadım ama acacam galiba yükseklere kar yağmış onun soğuğu var. Bugün güneşli ama buz gibi
tarafından
Evet orduya falan yağmış
0 oy
tarafından
2 gecedir açıyoruz 
tarafından
Aynen sogudu
0 oy
(4,838 puan) tarafından
1 hafadır sadece geceleri yakıyırdum ama iki gündür gündüzleri de düşük ayarda yanıyor. Yoksa ev buz gibi oluyor, bizde kızım devamlı zıbınla gezmek isteyince problem oluyor
tarafından
Kış geliyor
(4,838 puan) tarafından
Geçen sene bizim burada kar bile yağmadı ama bu sene sert geçecek belli şimdiden
0 oy
(584 puan) tarafından
3 gündür açık halde gece aşırı soğuk oluyor 
tarafından
Aynen
0 oy
(213 puan) tarafından
Bizim hala sıcak burası mersin de
tarafından
Oh ne iyi
(213 puan) tarafından
Yazda burası çok kötü
tarafından
Tahmin edebiliyorum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 180 göst.
7 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
18 cevap 832 göst.
13 Ekim 2025 Aile & Aşk kategorisinde gulistaN_18 (10,124 puan) tarafından soruldu
+1 oy
36 cevap 1,654 göst.
20 Eylül 2025 Ev & Yaşam kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
30 cevap 1,405 göst.
11 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Dolunay65 (2,137 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...