0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (102 puan) tarafından
Kızlar ben 3 aylık hamileyim işe girmek üzereyim typ den ama hamile olduğum için hakkımı ordads kullanabilir miyim ordakilere demedim ama sağlık raporu da cikarmi

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

+5 oy
10 cevap 680 göst.
0 oy
22 cevap 1,372 göst.
0 oy
12 cevap 1,178 göst.
0 oy
24 cevap 1,415 göst.

Kategoriler


1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...