0 oy
1,097 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından

image


Sıcak çikolata içmek için yağmurlu havayı bekledim desem. Bu mevsimde çok güzel oluyor❤️.


Sizlerin favori içeceği nedir yağmurlu havada?

20 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Benim uyku bayılırım yağmurlu havada uyumaya
(1,796 puan) tarafından
Çocuklu olunca zor tadi çıkıyor:D
(11,830 puan) tarafından
sicak cikolata sahlep  bayilirim ammmaaaaa gel gelelim diyet diyet  kime niyet:). sekersiz turk kahvesi anca pakliyor beni .
(1,796 puan) tarafından
Amaaaan diyet de adamı zorluyor yani ben diyet yaptım diyetisyen eşliğinde kilo aldım :D
(11,830 puan) tarafından
bende aimdi diyetisyenle yapiyorim .:) olsun haftada bir kilo bile olsa  bir ayda 4 iki ayda 8 ederdeyip modumu dusurmuyorum:))
(11,040 puan) tarafından
Aynı bensin
-Reklam-
0 oy
(5,147 puan) tarafından
Kışın eşimle favori içeceğimiz saleptir :) 

Afiyet olsun canım 
(1,796 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım.
Evet bizimde salep ve sıcak çikolata genellikle
0 oy
tarafından
kahve tabii ki:) her durumda her şartta
(1,796 puan) tarafından
Bende kahveciydim şimdi canım pek istemez oldu
0 oy
(9,056 puan) tarafından
Ben kısın salep icmeyi cok severim sicak cikolatayi da severim ama salep bir tık daha öne geciyor afiyet olsun canım
(1,796 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım. Evet salepte çok güzel oluyor
0 oy
(3,907 puan) tarafından

image

tabikisi favorim kahvem  :D artık bağımlılık yaptı   afiyet olsun    kışın içilen içecekler içecekler den  icerim  severim  ama en çok kahve 
(1,796 puan) tarafından
Afiyet olsun sizede♡
Kahve de artık içemez oldum ben ama arada içmeye çalışıyorum dinç tutuyor
(3,907 puan) tarafından
Teşekkür ederim  Bn en az 2 kupa içerim :)))
(1,796 puan) tarafından
Maşallah vallahi ♡
0 oy
(5,529 puan) tarafından

image

suan burdada hava yağmurlu üst komsuma ciktim kahve icmeye afiyet olsun sanada canm bnm  favori kis icecwgim nescafee
(1,796 puan) tarafından
Afiyet olsun canım. Genellikle kahve çeşitleri çok sevilerek içiliyor.
Bu arada fincanımın orada ne işi var skskskksks :D
(5,529 puan) tarafından
Ahah komsumun fincani benim deill :))
0 oy
(43,970 puan) tarafından

Salep 

Sıcak çikolata <3

(1,796 puan) tarafından
Kesinlikle öyle ❤️
0 oy
(4,957 puan) tarafından
Ah kar yağacak birde mükemmel gider sıcak çikolata 
(1,796 puan) tarafından
Demi ama buralara da kar yağmıyor pek
(4,957 puan) tarafından
Ankarada da yok maalesef :(
(1,796 puan) tarafından
Benim memlekette gani gani var bitliste
Maraştaym şuan eşimin memleketi kar için daha taşa çıkıyorlar
(4,957 puan) tarafından
Doğrudur canım bende Malatyalıyım
0 oy
(1,462 puan) tarafından
Sıcak çikolata ve sıcacık ballı süt içmeyi çok severim Canik afiyet olsun 
(1,796 puan) tarafından
Teşekkür ediyorum canım ♡ berabrr olsun
0 oy
tarafından

Salep içemiyorum içinde tarçın var

Sıcak çikolata da kafein var 

Kahve çay gebelikten önce de içmezdim
Bitki çayı da içemem
Ben mataramdaki suyla devamke jsjs

tarafından
Ama içinde yine tarçın var:((
Sağolasın ahahasj
(1,796 puan) tarafından
Güzel ama tarçın kiz sağlıklı
tarafından
Gebelikte tarçın iyi değilmiş rahimde kasılmaya neden oluyomuş diye okumuştum
(1,796 puan) tarafından
AA gerçekten mi bende gebeyim dikkat edeceğim
tarafından
Tabi tabi gebelikte tarçın kullanımı uygun değil yazıyor hep
0 oy
(31,488 puan) tarafından
Salep dün yapacaktım yapmadım bugün yapmayı düşünüyorum 
(1,796 puan) tarafından
İyi olur valla afiyet olsun ♡
0 oy
(2,217 puan) tarafından
Afiyet olsun 

3 ü bir arada gibi olan kahveler var ya onların çeşitlerini çok seviyorum kışın 3 öğün içerim şuna içiyorum hata 
(1,796 puan) tarafından
Ay evet bende öyle evde bir ara doluydu çeşitleri sonra azalttım
(2,217 puan) tarafından
Yok Türk kahvesi içiyorum artık o yüzden onlara geçiş yaptım günde 3 öğün içiyorum
0 oy
tarafından
Ayy evde süt kalmadı olaydı kendim yapardım :D
(1,796 puan) tarafından
Neyi kiz :D
tarafından
Sıcak çikolatayı :D
0 oy
(3,933 puan) tarafından
afiyet olsun ❤️ 

kış yaz fark etmez kahve candır:)) 
(1,796 puan) tarafından
Çay da güzeldir ama :D
0 oy
(1,721 puan) tarafından

Türk kahvesı tabıkı

image

(1,796 puan) tarafından
Afiyet olsun ♡
0 oy
tarafından
Kayfe askim her kosulda 
(1,796 puan) tarafından
:D çay olmaz mı
tarafından
Kahveden sonra cay
(1,796 puan) tarafından
Doğuda kahve içen insan sayısı az olurmuş hep kaçak çay içerler. Esimi de kaçak çaya alıştırdım:D
tarafından
Benim esim kirsehirli o da kacak çay içiyor :)
0 oy
(1,483 puan) tarafından
Yaz / kış / sabah / akşam / evde / dışarda zaman mekan tanımaksızın bağımlı bi şekilde  ❤️ ÇAY ❤️
0 oy
tarafından
Favori içeceğim yoktur benim ne gelse içerim 
0 oy
(2,137 puan) tarafından
Tabikde kahve 
0 oy
(3,277 puan) tarafından
Sıcacık tarçınlı salep soğuk havalarda severim:) 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 299 göst.
12 Nisan 2023 Diğer kategorisinde HASRETiM160121 (2,299 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 834 göst.
8 Temmuz 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 2,191 göst.
8 Nisan 2020 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu
+2 oy
8 cevap 564 göst.
18 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde BoncukGozlum (34,373 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...