0 oy
240 göst.
Diğer kategorisinde (1,910 puan) tarafından
Oğlum haftanın 2 günü oyun evine gidiyor. Biri stajyer 2 tane öğretmeni var. Birde dışarıda maddiyat bölümüyle ilgilenen biri var toplam 3 kişiler. 

Ben bir hediye almak istiyorum. İlk çocuğum ilk öğretmenler günü haliyle her şeyde heyecan yapıyoruz. Ne almalıyım veya 3une de mi almalıyım. 

Dışarda duran hanfendi ve asıl öğretmen abla kardeş. Birine alsam diğerine ayıp olur mu. 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
3ünede birer tane saat alın  durumunuz varsa 
tarafından
Kız saat derken
tarafından
Kız kol saati işte :D
-Reklam-
0 oy
(6,669 puan) tarafından
Kupa bardak al ben hediye olarak kupa almıştım öğretmenime 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 432 göst.
24 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Oglumveben (3,524 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 443 göst.
24 Kasım 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde huzun_iyidir (8,044 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 667 göst.
23 Kasım 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...