0 oy
173 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (634 puan) tarafından
Eşim  normalde ilgili baba ama ilgisinin azaldığı i dusunuyorum çocuk büyüdükçe oğlumda gün geçtikçe yaramaz bir hal alıyor ağlama krizleri  telefon televizyona  ilgisinin artması  ekrandan  uzak tutal ki m. Derken daha çok meraklaniyor  buda bizde bir  sınır sitres  yapıyor eşim 2 ci unuversteyi  okuyor sürekli ders  calisacam  çok yorgunum  deyip  çocuğu  uzaklaatoriyor   ben  büyüdükçe   baş edemedigi   icin kendinden uzaklaştırdığı düşünüyorum buarada eşim altini değiştiren. Çocuğumuzu parka götüren yemeğini uediren ilgili bir baba ama azalıyor bence ilgisi  böyle mi devam edecek

1 cevap

0 oy
(15,831 puan) tarafından
Azalıyor valla. Kızım doğdu eşim çok ilgiliydi gece bile kalkardı uyumadıkca.  Simdi çocuktan eveli uyuyup kalıyor ama işi olmasa ilgilen desem ilgilenir Allah var Wc ye de götürür üstünü de değiştirir oyun da oynar ama demek gerekli  
(634 puan) tarafından
Benim ki de öyle. Bide desem bile. Söyleniyor bazen   yorgunum falan diyor. Ama bazendekendi. İsteyerekyapiyor yinede ilk günkü gibi degil
(15,831 puan) tarafından
Ben sorun etmiyorum canim alıştım galiba ondan bide zaten evde durmaz akşamdan aksama
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 181 göst.
21 Aralık 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Pengufu (945 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 192 göst.
0 oy
4 cevap 229 göst.
0 oy
26 cevap 1,365 göst.
24 Eylül 2025 Diğer kategorisinde honkiponkitoninok (14,671 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...