0 oy
1,909 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (1,363 puan) tarafından

<3 kimler burda bebişler nasıl 

19 Cevaplar

0 oy
(1,456 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Burdayım:P


Kızımı uyuttum. Bende yatağa geçtim ve buraya bir gireyim dedim. 

(1,363 puan) tarafından
Yarısını ver kız agrısını keser hemde rahat uyur 5 gün sonra da ben yatırcam bide benimkinde kalbi delik igne yaparken çok zor oluyor benim için
(1,456 puan) tarafından
Aa çok geçmiş olsun canım. Senin daha dikkat etmen lazım desene :(
(1,363 puan) tarafından
Aynen o yuzden hep diken üstündeyim bakma burada gezdime falan moral olsun diye kendimi avutuyorum
(1,456 puan) tarafından
Kiyamam ya. Çok iyi anlıyorum seni canım. Annelik çok zor. Allah acil şifa versin canım
(1,363 puan) tarafından
Amin inşallah canım
-Reklam-
+2 oy
(397 puan) tarafından

Biz variz cok iyiyz ilk defa ahsen hanim erken uyudu hergece 3 4 oluyordu insalah uyanmz geri suan cay keyfisi yapiyrm bende adamla :D

(1,363 puan) tarafından
Maşallah maşallah diyeli bende oğluşumu uyutuyorum bol sohbetleri olsun eşinle hoşgeldin ❤️
(397 puan) tarafından
Geri uyandi bile ah ah :)
(1,363 puan) tarafından
Ah sabırsızlar az uyusalar
+1 oy
tarafından
35+3 üz teyzesi.

Salı günğ kontrolümüz var. 

Vajinamda yırtılma acısı var bugün. İnşallah erken falan gelmez :/
(1,363 puan) tarafından
İnşallah canım hoşgeldin bu arada saqsalim almayı nasip etsin Rabbim bebegini inşallah
+1 oy
tarafından
Burda :)) 

Bebeğim Kur'an dinliyor bnde kocamla ilgileniyorum :))
(1,363 puan) tarafından
Ne güzel ya bende kuranla uyutuyorum yada ilahi ile bol sohbetler
tarafından
Aynen öyle susup uyuyor . :) Kulağı alissin
(1,363 puan) tarafından
Aynen canım ☺️
+1 oy
tarafından
burdayimm :) 

benimki icimde tepinio anca :)
(1,363 puan) tarafından
Hoşgeldin canım çok güzel his kız içerde tebinmesi müziklere yada babaya tepki veriyor mu
tarafından
hosbuldum canimm bizimki kucuk teyzesine cok tepki verio :)
(1,363 puan) tarafından
Maşallah maşallah ❤️
0 oy
(2,124 puan) tarafından
Bizde buradayız kızım çok kusuyor diye dün dr götürdüm oda reflü deyip şurup verdi bende iki saat önce icirdim çocuk sarhoş gibi oldu uyumayan çocuk kucağımda sızıp kaliyo beşiğe koyuyorum 10 dakika sonra uyaniyo öyle uğraşıp duruyom 
(1,363 puan) tarafından
Hoşgeldin canım geçmiş olsun yanında yatır tam dalınca yatana koyarsın o zaman uyanmaz belki seni yanında hisseder
(2,124 puan) tarafından
Hoş buldum canım hiç sanmiyom hemen uyanır bizim orda tilki uykusuna yatmış derler benim kızda öyle yatağa koyar koymaz uyaniyo
(1,363 puan) tarafından
Benimkide benden ayrılınca uyanıyor hemen sansörlü oğlum
0 oy
(58 puan) tarafından
Burdayım :) kızımı yeni uyuttum 1 saate kadar uyanır :) 
(1,363 puan) tarafından
İnşallah uyanmaz
(58 puan) tarafından
Uyandı bile :)
(1,363 puan) tarafından
Geçmiş olsun :))
(58 puan) tarafından
Sağol canım uyutmaya çalışıyorum hala :)
0 oy
(2,062 puan) tarafından

Bnde burdayım kafamda deli sorular var bebek arabası alıcaz çok kararsızım sürekli onu düşünüyorum hangisini alsam diye :D

(1,363 puan) tarafından
Aynen hastane işine lazım oluyor önceden puseti vardı sıgmaz oldu
(2,062 puan) tarafından
Bizimki sığıyor ama kollarım kopuyor valla :)
(1,363 puan) tarafından
Ne kadarlık seninki
(2,062 puan) tarafından
2aylık canım
(1,363 puan) tarafından
Maşallah Rabbim uzun ömürler versin
0 oy
tarafından

Uzandım öyle baktım karnımda kıpırtı var bir mutlu oldum sonra gaz olduğunu anladım :getlost:

tarafından
17+5 olduk teyzesi
(1,363 puan) tarafından
Allahım yerim onu ya cinsiyet ne
tarafından
Cinsiyetimiz Erkek :))
(1,363 puan) tarafından
Rabbim saqsalim almayı nasip etsin inşallah kucagına
tarafından
Aminnn canım benim Rabbim hepimizin yavrusunu korusun :)
0 oy
(151 puan) tarafından

bwn uyuttum buraya takiliyorum:)

(1,363 puan) tarafından
Bende uyumuştum babası sağolsun ses yaptı uyandı sallıyorum uyusun diye hoşgeldin ❤️
(151 puan) tarafından
kolay gelsin cnm .hosbuldum❤
0 oy
(3,694 puan) tarafından

Burdayımmmm :)

 Kızım yeni uyudu ben de uzandım fırsat bulmuşken bizim kızçelere bir bakayım dedim canım :) sen nasılsın bu arada

(1,363 puan) tarafından
Hoşgeldin canım bende oğlan uyudu sayılır koca uyudu bende burda takılıyorum iyim sen nasılsın
(3,694 puan) tarafından
Elhamdülillah canım. Kızım uyumuşken az ben de uyusam diye çabalıyorum ama uyku gelmiyor  bir türlü :)
(1,363 puan) tarafından
Ben uyuyorum tam benim oğlan geri uyanıyor annesini uyutmuyor
(3,694 puan) tarafından
Aynen  bizde :)) hissetmiş gibi ben yatınca başlıyor ağlamaya :)
(1,363 puan) tarafından
Sansör var bunlarda
0 oy
tarafından
Bendee burdayım :)) 39+3 pasamin gelmesini bekliyorum bakalım ama gelmeye niyeti yok sanirim :))
(1,363 puan) tarafından
Hoşgeldin canım bi bakmışın gelmiş kucagında ben 38+2 sancım dogum yaptım normal Di sezaryen oldum acil :(
tarafından
Niye kuzum normalken sezeryan oldu
(1,363 puan) tarafından
Sancım durdu suyum geldi bebej havasız kalınca sezaryana alındım 10 kuvezde kaldı 10 gün sonra bebegimi gördüm ama hepsi de geçti çok şükür şimdi beraberiz 5.5 aylık olduk
tarafından
Cok sukur kuzum allah bagislasin allahim kotu gunlerini gostermesin insallah ❤
(1,363 puan) tarafından
Amin inşallah canım
0 oy
(704 puan) tarafından
Bende burdayım :) 20+1 uzandım kızımla sohbet ediyorum uyumuyorsa dinliyodur beni :)
(1,363 puan) tarafından
Bol sohbetler olsun size
(704 puan) tarafından
Teşekkürler sagoluun
0 oy
(295 puan) tarafından
Burdayimmmm 

Kızımda iyi çok şükür ❤
(1,363 puan) tarafından
Maşallah Rabbim daha iyi etsin hoşgeldin
0 oy
(1,350 puan) tarafından
Ben burdayim bu aksam cok fazla basim agriyor gunduzde tansiyonum dustu sali gunu doguma gdcem sag saglim giderim insallahh 
(1,363 puan) tarafından
Ay sevindim ne güzel sagsalım alırsın inşallah bebişini kucağına sezaryan mı olucan
(1,350 puan) tarafından
Evet cnm zorunlu ssezeryan oluyorumm
(1,363 puan) tarafından
Rabbim hakkında hayırlısını versin bnde sezaryan oldum sormak istediğin bişey olursa sorabilirsin
0 oy
(200 puan) tarafından
Saat 01:02 şuan sallıyorum paşamı ama hic uyumaya niyeyi yok gibi ( 1 saattir salliyorum )
(1,363 puan) tarafından
Hoşgeldin canım ❤️ kolay gelsin inşallah uyutmusundur bebişini ayamda mı sallıyorsun beşikte mi
(200 puan) tarafından
Dogdugundan beri kucagimda uyumaya alismisti ama buyudukce cok zorlaniyodum. En son ayagima alistirdim onu rahatladım :)
(1,363 puan) tarafından
4 ayına kadar emerek uyudu son 1.5 aydırda bebişte uyutuyorum sallayarak
0 oy
(645 puan) tarafından
Bebiş uyumama diyo benim gözümden uyku akıyo:)) geziyoruz evin içinde:))
(1,363 puan) tarafından
Ah ah bi uyusam 10 kalmam uykusuzluktan ölüyorum ya onlar için defaten ama Dimi hoşgeldin ❤️
0 oy
(2,848 puan) tarafından
28+0 haftalik olduk kontrolumuz vardi kilosu 1 kilo 314 grammis 1 hafta onden ilerliyomus bndeki seker yuzunden suanlik bu kadar ha bide basi asagidaymis
(1,363 puan) tarafından
Benim yanılmıyorsam 5 aylıkken asagı döndü iki hafta ilerde gitti 38.2 seArtanlq dünyaya geldi acil olarak hoş geldin ❤️
(2,848 puan) tarafından
Hadi ya senin cok erken donmus
(1,363 puan) tarafından
Aceleci ahha o yüzden erken geldi
0 oy
(7,211 puan) tarafından

Bennn :) 1 saattir saliyorum besikte daha yeni gozler kaymaya basladi :blink::unsure:

(1,363 puan) tarafından
Kolay gelsin inşallah uyumuştur hoşgeldine canım ❤️
(7,211 puan) tarafından
Uyudu uyandi bile :( simdi yine uyuttum
(1,363 puan) tarafından
Bnmki yeni uyandı

İlgili sorular

+2 oy
18 cevap 1,369 göst.
4 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde MEHYASELERT (4,298 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 281 göst.
0 oy
1 cevap 214 göst.
26 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Miracin annesi (229 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 487 göst.
23 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...