0 oy
641 göst.
Diğer kategorisinde (4,734 puan) tarafından

Kızlar ceyiz ine kadeh bardagı alıp kullanan var mı ya benim 4 senedir yerinde duruyor sevmiyom da atmayada kıyamıyor napsam :((

17 Cevaplar

0 oy
(9,172 puan) tarafından

Benim 14 senedir duruyor .ama vitrinden aldım kaldırdım ;)

(4,734 puan) tarafından
Nereye kaldırdın
-Reklam-
0 oy
(58 puan) tarafından
Dursun bence bende 4 yıllık evliyim almadım pişmanda değilim almadığıma ayri ayri bardak seti aldım set olanlardan sıkılırım diye 
(4,734 puan) tarafından
Yer kaplıyor canım
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Almayıp kullanmayı çok seven ben  gönder bana ben kullanirim canim boşta durmasinlar

(4,734 puan) tarafından
kırılır ki kargoda kız
(8,931 puan) tarafından
:((((
0 oy
tarafından

kullanıyordum gebe kalmadan önce:P

(4,734 puan) tarafından
Benim koca sevmiyo çyle seyi bende pek sevmem
tarafından
biz arada kullanırız, özel günlerde
0 oy
(5,236 puan) tarafından
Kahve yanına güzel oluyor bence sunum olarak o şekilde kullanabilirsin 
0 oy
(2,168 puan) tarafından
Ben cnm niye aldıysam artık şuan ne gereksizmiş diyorum dolapta çok düşük fiyata satışa koydum soran bile yok 
0 oy
(15,589 puan) tarafından
Çok şükür hiç almadım baştan beri sevmıyodum 
0 oy
tarafından

  • Neyseki depremde kırıldılar. Ben magnolia yapıyordum cok guzel oluyordu :D
0 oy
tarafından
Su setim de vardı görümceme verdim. Çok boş bisey cidden kullanmayan biri için.
(4,734 puan) tarafından
Öyle valla ya boşuna almışız
0 oy
(6,855 puan) tarafından
Biz arada portakal suyu içiyoruz onunla :D
0 oy
(4,557 puan) tarafından
Set pişmanlık,helede muhafazakarsan. Taşıma şirketi kırdı bir kısmını. Çoğuda duruyor. Bide aldıktan sonra farkettim. Kutuda viski bardağı,rakı bardağı,şarap bardağı diye tek tek kaç kişilik açıklamışlar. Yoğunluktan fark etmemişim
(9,172 puan) tarafından
Evet resmen o takım mış bizde özellikle alıp vitrine koyduk çok gerekliymiş gibi. Şimdi vitrinden aldım mutfak dolabı na doldurdum kullanırım die . Viski bardağı hele hiç bişey içilmiyor. Bide çokta sağlamlar düşsede kırulmıyor
(4,557 puan) tarafından
Aynen öyle,sadece yer sıkışıklığı
0 oy
(64,929 puan) tarafından
ne kadeh seti ne vitrin nede gümüşlük aldım esimin halası ceyizfe vitrin almamış demisti annemin duruyor hala oylece 
(4,341 puan) tarafından
Bende almadim hiç birini kalabalıktan nefret ediyorum
(64,929 puan) tarafından
en guzeli ceyiz sandigi orta sehpa vitrin gümüşlük yok yatak odasina tarak seti hicbirini almadim
(4,341 puan) tarafından
Çeyiz sandığı ve orta sehpa var tarak setini de ne diye aldim onu da bilmiyorum sandıkta boş boş duruyo
0 oy
(60 puan) tarafından
kadehlerin çok uzun değilse magnolya bardağı olarak kullanabilirsin canım
(4,734 puan) tarafından
Baya uzun ve ince
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Kulandık biz hepsi kırıldı benim 
0 oy
(1,853 puan) tarafından
Kız ben kocamla kahve içerken onlara meyveli soda falan koyup değerlendiriyorum severim değişik değişik bardakları kullanmayı
(4,734 puan) tarafından
Benimki cok ince kırılacak gibi
0 oy
(3,318 puan) tarafından
Hamile kalmadan önce kullanıyorduk özel gunlerde toplu arkadaşlarla kurulan sofralarda güzel oluyor şimdi hamilelikten beri nadir sofra kuruyoruz arkadaşlar gelince. O zaman çıkıp ertesi gün geri yerine dönüyor:))
0 oy
(4,341 puan) tarafından
Bana hediye gelmişti niye öyle bi hediye geldiyse zaten tamamen saçmalık:) neyse 4 sene kutusunda durdu kaynanama dedim veriyim de birine götür dedi ver bana ben dizerim Bi yerlere verdim ona gitti kurtuldum 

İlgili sorular

0 oy
25 cevap 1,109 göst.
5 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 878 göst.
27 Mart 2024 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 615 göst.
5 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,157 göst.
27 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,591 soru

24,671,148 cevap

367,270 kullanıcı

...