Bence Kerem. Sadece kerem
Sizin kafa baya karismis
Yiğit efe
12kelimee
Bacim bende ogluma zor isim sectim bi daha bakmam isimlere kafam karışır diye poyraz ismini sectik bu sefer de hastanede doktor deha bey vs dediler o arada aha deha ne güzel isim dedim simdi yine kafam karıştı
Bı arkadaşım Atabey koydu :)
Yağız Efe de alternatif Olabilir..
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın