+1 oy
1,213 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,346 puan) tarafından

Herkesi kaynanası sorun mu mu ya çok şükür benim kaynanamda bu anlatılanlarin hiçbiri yok bazen bu kaynana postu açanlari lincleyesim geliyor (ironi ) sonra bakıyorum ki gelinler haklı sskjjs:D:D ( nazar etmeyin iki gün sonra kaynanamla ilgili post açmayım )

30 Cevaplar

+5 oy
(8,931 puan) tarafından

Hepsinin canı cehenneme en iyisi mezarlıkta 

(1,346 puan) tarafından
Değil canım ama ben herzaman mesafemi koyarım
(4,181 puan) tarafından
Mesafe koyduğun için iyidir. Biraz samimi olunca cıvıyolar :))
(1,346 puan) tarafından
Ben her zaman mesafeye dikkat ederim annem bile olsa biraz Samimi olduğumuz zaman tartışma çıkıyor
tarafından
Benim kaynanam da aşırı saf iyi niyetli ağzından bir tane kötü laf çıkmaz . Var yani iyiler büş ya
(3,199 puan) tarafından
Büşra sende kaynana olmayacak mısın ??
Yoksa evlendirmeyecek misin oğullarını:-)
-Reklam-
+3 oy
(4,361 puan) tarafından
İyi olmanın en iyi yolu başından beri mesafeli olmak net.
(1,346 puan) tarafından
Gerçekten öyleyim ektim haftanın 3 günü ordadır ben 2 haftada bı giderim gidiyoruz diye hemen tatlı yaptırmjs mesafe candır
(9,259 puan) tarafından
Kötü her türlü kötüdür ben mesafe koymama rağmen bir sürü şey yaptı.
+3 oy
tarafından

En iyi kaynana ölü kaynanadır zaten sevilecek varlık değiller :D

(1,346 puan) tarafından
Ahahah doğru söylüyorsun acaba bizim eşlerimiz de annelerimiz için öyle düşünüyormudur
tarafından
Kız anneleri evliliklere müdahale edip kızlarını damatlarına doldurmadıkları için zannetmiyorum damatlar tersini düşünsün
(1,346 puan) tarafından
Damatlar ayırt edemiyorlar
+2 oy
tarafından

Şükür bizde kaynanamla iyiyiz <3

(1,346 puan) tarafından
Bizde ya hiç öyle kötü bı anımizi hatırlamıyorum
+2 oy
(27,810 puan) tarafından
Bazı gelinlerin abarttigini düşünüyorum. Sırf kaynana diye dediyi iyi seyi bile kötü düşünüyor gelinler 
(1,346 puan) tarafından
Belkıs  vardır öyle insanlar
+2 oy
(4,734 puan) tarafından
Kaynanamda kaynanam :))) 
(1,346 puan) tarafından
Sjsjsjsjs
+1 oy
(5,907 puan) tarafından
Benim ilk post ama gerçekten rahatsız edici kız. Yani gelininin gardropu karıştırıp eşya almak ne yani sence yapilcak iş mi 
(1,346 puan) tarafından
Bencede çok saçma bı davranış haklısınız valla size istinaden post açmadım yalnız üzerinize alınmayın lütfen
(5,907 puan) tarafından
İyi yonleri de var bunu görmezden geliyim diyorum ama olmuyor sinirim bozuluyor cidden
+1 oy
(9,472 puan) tarafından

Çekmeyen anlamaz bacı benim kaynanamı verem sana iki gün takıl bana sukredersin :D

(1,346 puan) tarafından
Ahahhaa gönder bklm  biraz eğlenim
(9,472 puan) tarafından
Hahaha :D tövbe ettirir saf görünen fesatlardan benimki
(1,346 puan) tarafından
Bende bı kere sorun yaşadım kaynanamla ondada eltimin kızına bu benim ilk göz ağrım buna herşeyimi satarım demişti benimkide kucağındayken onun içinde biraz burnudan getirmedim çocuğu kucağından aliverdim bı daha öyle bı laf diyemedi
(9,472 puan) tarafından
Benimki arsız anam ne tavırdan ne laftan anlıyor:D
+1 oy
(7,186 puan) tarafından
Adı üstünde kaynana 

Bazi kaynanalarin köküne kibrit suyu dokeceksin
+1 oy
(4,223 puan) tarafından
Kaynar kaynar durur :D lanet karı 
+1 oy
(3,385 puan) tarafından
Vallahi olmasalar daha iyi benm ki iki yüzlü şeytandır KESK hiç olmasaydı 
+1 oy
(1,323 puan) tarafından

Adı üstünde kaynana :devil:

0 oy
tarafından
Allah razı olsun kaynanamdan. ama neler neler duyuyorum gelinlere hak vermemek elde değil. 
(1,346 puan) tarafından
Ay gerçekten bazen kızıyorum ama gelinleride çıldırtıyorlar ya
tarafından
bazı okuduklarım karşısında şok geçiyorum. bugün gördüğüm post. gelinin odasında ne işin var ama
tarafından
Benimki de öyleydi ev dubleksti şuan ayırmış evi çok Şükür ben üst katta oturuyorum o alt katta. Neyse ben evden çıktığımda yukarı çıkar her yeri kurcalar inerdi. Bendim düzen takıntım vardı her defasında bozulan kıyafetlerden anlardım. Korona geçirdi 2020 de o zaman kızım 1 yaşında ve tiroid hastasıydı. Biz de onu yukarı koyduk hani televizyon izler lavaboya gider diye. Kız mübarek koltuk odasından çıkma diye defalarca eşim söylemesine rağmen sürekli odama girip çıkardı.
0 oy
(5,596 puan) tarafından
Okuyorum ağzım acik kalıyor, üzülüyorum eşleri hâlâ ana kuzusu, aileleri kızların arkasında değil. Allah kalplerine merhamet versin 
(1,346 puan) tarafından
Amin canım
0 oy
tarafından
Benimkide çok iyi artık bu kadar asil olması beni korkutucak:)) 
0 oy
(13,729 puan) tarafından
Benim bi sorunum yok kaynanamla ☺️
0 oy
(31,571 puan) tarafından
Benimki ile didişiriz biz ama beş senenin sonunda şükür anlaştık severim de ben onu idare etmesini öğrendim o da bana saygı duymasını 
0 oy
(8,046 puan) tarafından
Valla var öyle cadı Kaynanalar 
0 oy
(1,492 puan) tarafından
Bende şanslı kesimdenim çok şükür ☺️
0 oy
(14,278 puan) tarafından
Yoo valla benim kaynanam melek gibi maşallah diyim :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 241 göst.
14 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Kbranur (256 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 562 göst.
24 Ocak 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
+4 oy
18 cevap 884 göst.
20 Aralık 2024 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,793 soru

24,673,898 cevap

367,428 kullanıcı

...