+1 oy
142 göst.
Diğer kategorisinde (724 puan) tarafından
3 aydır diş 3 diş çekildi ve 2 sinde antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ağrı kesiciler falan 3 aydır ilaç çok kullanıyorum sanki. Şimdi 20 lik diş çekildi ona da antibiyotik ve ağrı kesici içiyorum aşırı ağrım var. Aklıma geldi acaba sağlık ocağına gitsem anlatsam mide koruyucu kullanmam gereklimi yazarlar mı

3 Cevaplar

+1 oy
(8,116 puan) tarafından
Mide koruyucu ne alaka cnm 
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Miden rahatsız değilse gerek yok bence. O da vücuduna giren gereksiz bir ilaç olur 
0 oy
(8,158 puan) tarafından
Gerekli olsaydı doktor yazardı cnm ...sağlık ocağı yazmiyo artık boşuna gitme 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 107 göst.
4 Haziran 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 694 göst.
26 Mart 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 159 göst.
0 oy
6 cevap 413 göst.

Kategoriler


1,512,517 soru

24,670,225 cevap

367,212 kullanıcı

...