0 oy
294 göst.
Diğer kategorisinde (1,372 puan) tarafından
Uzun yıllardır yeniyordum annemle çok canımız çekti yaptık yarım tabağını ben yedim galiba bol yeşillikle bi sıkıntı olmaz inş diye ümid ediyorum :)bebeğim 5 aylık

6 Cevaplar

0 oy
(1,096 puan) tarafından

Bişey olmaz inşAllah canım ya :angel:

Yemişsin sonuçta

-Reklam-
0 oy
(11,830 puan) tarafından

emzirmekle ne alakaki. bebek icerde degil disarda artik istiyorsan zehir ye:) senin vucudunu ilgilendirir. bebege sutten etlicigkofte bakteri gecmz yani. he gaz ve siskinlik yapar sana ve bebegede

0 oy
(1,986 puan) tarafından
Ben yedim pişman oldum bütün gece uyumadı çığlık çığlığa acıydı çokta yemememe rağmen gaz yaptı 
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Ne olacak ya bu kadar ince düşünmeyin gebe değilsin emziriyorsun.

0 oy
tarafından
etli çiğ köftedeki sorun etin pişip pişmemesi. düzgün yapılmamış çiğ köfteyi kimse yememeli zaten
0 oy
(548 puan) tarafından
Afiyet olsun bol bol süt olsun çok acı değilse birşey olmaz biz urfalilar emzirirken süt yapar diye çok yeriz

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 534 göst.
16 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Nurtopum (1,372 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 455 göst.
23 Ocak 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Aniskomhakli (1,535 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 627 göst.
12 Eylül 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 231 göst.

Kategoriler


1,512,242 soru

24,666,721 cevap

367,038 kullanıcı

...