0 oy
332 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (628 puan) tarafından
Devlet hastanesinde şehir hastanesinde doğum yapmaya karar verdim sezeryanda zorunlu iki gün kaliyormuşsun imzayla cikabiliyormuşsun ama doğrumu kızlar 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından

Benim doktor çıkarmadı ya çatlamıştım çıkana kadar:) sanırım 24 veya 36 saatten sonra imza atabiliyordun tam hatırlamıyorum 

-Reklam-
0 oy
(66 puan) tarafından
Geçen sene eltim doğum yaptı şehit hastanesinde 2 gün tuttular imzayla çıkma yoktu
0 oy
tarafından
3 gün zorunlu burda 
0 oy
(8,705 puan) tarafından
Sezeryan bilmiyorum ama normal yaptım 2 gün sonra çıktım. Doktor kal diyorsa bir bildigi vardir bence
(628 puan) tarafından
İlk doğumu özelde yaptım bir gün yattim fazlasina gerek kalmiyorki evde bekleyen bir çocuğum daha var bensiz çok zorlanacak bide iceride almiyorlar yanıma çok zor olur

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 278 göst.
17 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde Fato11 (146 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 685 göst.
0 oy
3 cevap 570 göst.
0 oy
1 cevap 276 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,322 cevap

367,168 kullanıcı

...