Bugün ehliyet için foto lazım oldu 4 tane 250 8 tanesi 350 dedi fiyatlar bu kadar arttımı ya bayadır çektirmemiştim yakın zamanda vesikalık yada biometrik çektiren varmı sizin orda fiyatlar nedir burası ankara bu arada
1,512,419 soru
24,668,852 cevap
367,149 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın