0 oy
275 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (133 puan) tarafından

Bugün ehliyet için foto lazım oldu 4 tane 250 8 tanesi 350 dedi fiyatlar bu kadar arttımı ya bayadır çektirmemiştim yakın zamanda vesikalık yada biometrik çektiren varmı sizin orda fiyatlar nedir burası ankara bu arada ;)

5 Cevaplar

0 oy
(11,830 puan) tarafından
ucuz 460 verdik en son biz kasimda ehliyet yenilerken
tarafından
Kız korkutma beni , benimde zamanım geldi, böyle fiyat mı olurmuş
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Çok iyi valla dün 4 taneye 350 verdik pasaport için
(2,516 puan) tarafından
Öyle bir hale geldik ki kazık fiyatlardan biraz düşüğünü görünce çok iyi diyoruz
0 oy
(6,106 puan) tarafından
Evet gecen ay bizde ayni fiyati odedik
0 oy
(14,276 puan) tarafından
Geçen hafta çektirdim 4 tane 300 lira ya 

Burda da genel olarak 250 300
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Anaa bende 350 ye aldım daha geçen hafta ankara :D 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 537 göst.
23 Nisan 2020 Diğer kategorisinde ❤ELOŞ❤ELOŞ❤ (1,927 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 73 göst.
0 oy
7 cevap 214 göst.
18 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Ebruli0701 (19 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...