0 oy
994 göst.
Diğer kategorisinde (43,772 puan) tarafından

Günaydın kızlar <3

D hepsi diyormuşum:D ama öyle bir seçenek yok:silly:

C diyorum sınırsız ürün alıp kendi iş yerimi açıp zengin olduktan sonra da hizmetçi tutabilirim :D

Beyin Bedava :D:woot:

image

23 Cevaplar

0 oy
(15,831 puan) tarafından

Ben c diyorum

Tatili sevmiyorum bana eziyet geliyor daha da yoruluyorum

Temizlik desen o bende farklı boyut canım sıkılsa kalkar temizlik yaparım o yüzden kendim temizlemeyi tercih ederim  :)

-Reklam-
0 oy
tarafından
C şıkkı diyorum hocam :D 
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Ben a seccerm ya hğc sevmıyorum temızlık yapmayı. Evim heer dakıka mis gibi olsun benn yemek de yaparım tatıl yapmasam da olur standarlarıım yeter bana :D 

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 1,119 göst.
+1 oy
62 cevap 2,543 göst.
2 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 191 göst.
8 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
17 cevap 794 göst.
21 Haziran 2025 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,772 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...