İki oğlum var şükürler olsun her şeyi çift giydirmeyi her şeylerinin çift olması çok hoşuma gidiyor bütün pijamaları aynı mesela evde iki tane pıtır pıtır dolanıyorlar ya çok hoşuma gidiyor siz aynı mı giydirmeyi sever msiinz ayrı mı kızlar bir de asıl konu çantalara bayıldım biri 3 yaş diğeri 14 aylık küçük oğlum şimdi kullanamaz ama yaza belki kullanır onu da ayırmak istemeyip aldım sizce nasııllarrr
O sırada ne bulursa onu giydiren ben
1,512,775 soru
24,673,578 cevap
367,411 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın