0 oy
816 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

Arkadaşlar dün akş am tansiyinum  18.9 çıktı çok kötü oldum  dil altı hapı ve iğneyle düşürduler ilk defa böyle oldum  bu gün tekrar dahileye  gittim ilaç verdi tansiyon aleti almak isteyen atıyorum sizce bilekten ölçer mi koldanmi

11 Cevaplar

0 oy
(1,364 puan) tarafından

Ben Bi kaç gün önce babamlara omron marka aldım koldan ölçüyor sağlık ocağında doktorun masasında görmüştüm kötü olsa onlar kullanmaz diye düşündüm inşallah iyi çıkar 

tarafından

İnşallah teşekkürler ❤️ 

(1,364 puan) tarafından

Geçmiş olsun Rabbim şifa versin 

tarafından

Sağolun amin

-Reklam-
0 oy
tarafından

Omron koldan ölçülen benimki 

image

tarafından

Teşekkürler ❤️ 

tarafından

Hastanede falan hep bundan var saglikocaklarinda 

0 oy
tarafından

koldan ölçülen al canım, omron iyidir

tarafından

Teşekkürler ❤️ 

0 oy
(2,884 puan) tarafından

Kesinlikle koldan 

tarafından

Teşekkürler ❤️ 

0 oy
(1,345 puan) tarafından

Nimo yada omron marka koldan ölçenlerden alın hastane ölçümüne en yakın o çıkar bilekten ölçenler çok oynatır değeri 

0 oy
(20,197 puan) tarafından

Omron koldan ölçüm var memnunuz biz

tarafından

Teşekkürler ❤️ 

0 oy
(596 puan) tarafından

Bende eczaneden aldım nexus hiç memnun değilim yani en azından nexus alma

0 oy
tarafından

Koldan var kaç yıldır kullanıyoruz memnunuz

0 oy
(2,454 puan) tarafından

Bilekten kolay oluyor rahat daha canım

0 oy
(2,441 puan) tarafından

Tabiki koldan :) hatta Devlet hastanesinde bir hemşire elektronik tansiyon aletleri yanlış ölçüyor demişti. En iyisi eski tip olanlar 😊 

0 oy
(65,020 puan) tarafından

doktor farketmiyo ikiside ayni demisti

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 377 göst.
0 oy
5 cevap 331 göst.
17 Ağustos 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 275 göst.
31 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Memleket sevdalisi (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 268 göst.
29 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...