+3 oy
2,691 göst.
Diğer kategorisinde (137 puan) tarafından

Evet arkadaşlar gelin arabanıza kimler bindi.

Arka koltuğa mı ön koltuğa mı oturdunuz :)

42 Cevaplar

0 oy
(5,161 puan) tarafından

Benim gelin arabam çift kabinli takaydı🤣 eşimin ehliyeti yok diye o arada ben kraliçe önde sürücü eşimin arkadaşı arkada koltukta en yakın arkadaşım ve manitası vardı ☺️☺️

imageaaraba buydu düğün resimlerim silindi maalesef yoksa çok güzel süslenmiştim☺️

(137 puan) tarafından

Yaaa bacım gerçekten mi :)

(5,161 puan) tarafından

Evet ☺️

(137 puan) tarafından

İyiymiş canım bir ömür mutluluklar :)

(5,161 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım amin ❣️☺️

-Reklam-
0 oy
(1,794 puan) tarafından

Arabayı süren kişi. Arkada ise sadece eşim ve ben vardık bize başka kimseyi bindirmemişlerdi rahat otursunlar diye♥️ 

(137 puan) tarafından

İyi düşünmüşler Zaten gelinlikle ancak arkaya sığmışsndr:)

0 oy
tarafından

Sağdıç enişteydi, yanında da görümcem arkada da eşimle ben 😂

(137 puan) tarafından

Siiznki ideal:) sağdıçlar gelin damat 

tarafından

Aynen zaten gelin alma 2-3 arabayla oldu kovid zamanı olunca

0 oy
(1,017 puan) tarafından

Giderken sadece ben ve eşim vardı..dönüşte kayınvalidem bindi .

(137 puan) tarafından

Başka arabada yer kalmamış demekki:)

(1,017 puan) tarafından

Bizim nikalla evdendik.takidan sonra geln odasina gidince herkes binmiş arabalara evin önüne gelms .ee bizde kadını tek mi birakalim orda .hem bnm kaynvalidem cok anlayisli biridir .eşimin işi geregi şehir dışına geln gidecektim.kayinvalidem bodrum katta oturuyordu.nikahtan sonra kayınvalidem in kapisina geldik kaynimla kavinvalidem istersen bu eve grmeyebilirsin demisti .

0 oy
tarafından

Canım ona gelene kadar neler oldu 🤣🤣

(137 puan) tarafından

Ne oldu kız hele söyle:)

tarafından

Düğünde tel gibi bilezik taktılar sorarsın kraliyet ailesi hepsi eline birer alms 

(137 puan) tarafından

Hahah onlar şimdinin Ajda bileziği olmasın mı :)

0 oy
(1,013 puan) tarafından

Anamm şuan hiç hatırlamadım valla:dizzy:

(137 puan) tarafından

Kaç yıllık evlisin bacım nasıl unutursun :)

0 oy
(8,152 puan) tarafından

Ne davetiyem oldu ne gelin arabam 😥😥😥😥😥😢😥😢😭

(137 puan) tarafından

Ya neden ki canım

0 oy
(1,322 puan) tarafından

Eşim sürdü ben öne oturdum. İki eltim arkaya:) 

(137 puan) tarafından

Eltilerin ne işi varmış gelin arabasında :)

Şuan aranız nasıl acaba ikisiyle de🙃
0 oy
(6,669 puan) tarafından

Gelin Arabası sadece yanımdan gecti 😂😂

(137 puan) tarafından

Ya neden binmedin 😬

(6,669 puan) tarafından

Düğünüm olmadı kaçarak evlendim ben onuda koronanın tam sıkı oldugu zamanda köyde asla izin vermediler izin veridklerinde karnı burnunda oldum düğünüm olmadı maalesef ama çocuğuma sünnet düğünü yaptık ama düğün gibi olmuyor işte gelinlik insanın içinde kalıyor 

(137 puan) tarafından

Tabiki öylee canım 

Eşinle mutlu huzurlu olda yapacak birşey yok bu vakitten sonra
(6,669 puan) tarafından

İnşaallah diyelim cnm 


0 oy
(2,702 puan) tarafından

Hiç kimse. Arabamız iki kisilikti. Scirocco 

Eşim şoför oldu ben yaninda oturdum baş başa gittik döndük 😂💝♥️

(137 puan) tarafından

En güzeli 🙂

0 oy
(5,139 puan) tarafından

Arabayı eşim kullandığı için ikimizdik sadece:)

(137 puan) tarafından

Olması gereken aslında 🙂

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Kayınbabam ön koltuğa eşim ve ben arkaya bindik zaten araba tosbağaydı arkaya kimse gelemezdi küçük olduğundan 😁

(34,373 puan) tarafından

Niye ki bizde öyle yapıldı ama sorgulamadım tabi o an 😂

(137 puan) tarafından
+1

Ağlamakla meşguldk :D

(34,373 puan) tarafından

He valla🤣🤣 ben sadece şeye sinir olmuştum konvoy yapmadılar adam gibi herkes ayrı ayrı gitti ben şöyle gürültü eşliğinde gitmek istemiştim 😂😂😂😂

(137 puan) tarafından

:) herşey istediğimiz gibi olmuyor maalesef şükür geçti güzel bir anı olarak kaldı 

(34,373 puan) tarafından

Evet buna da şükür 🙂

0 oy
(7,171 puan) tarafından

İlk evliligimde 

Önde bi tanidiklari kadın sürdü arabayi 

Yanında kaynanam 

Arkada ben eski eşim ve dayısının kızı vardı 


Hatta ortaya bacaklari sıgmamista, indi de kuzenini ortaya oturtturdu

(137 puan) tarafından

Ooo siz resmen tüm aileyi almışsnz 🙈

(7,171 puan) tarafından

Allah'tan beni bindirdiler:((


Bana soran olmadı ki

(137 puan) tarafından

O zaman da biz baba evinden çıkarken ağlama modundayız düşünemiyoruz tabi 

0 oy
(39,699 puan) tarafından

Kuzenim ve ablam bindi benimle beraber. Eşim önde oturdu. Arabayı sağdıç kullandı. Kuaför çekim vs hepsinde ablam ve kuzenim vardı

(137 puan) tarafından

İyiymiş canım yakınının olması

0 oy
(27,799 puan) tarafından

Tabiikide sadece ben ve esim. ❤️

Baska birinin arabada isi neki?😝
(137 puan) tarafından

Evet Evet ama gelde anlat 😬

0 oy
(2,888 puan) tarafından

Ben abim eşim vardı arka koltuğa oturdum :) 

(137 puan) tarafından

Abi Arabayı sürdü galiba 😬

(2,888 puan) tarafından

Evet canım 

0 oy
(1,311 puan) tarafından

Arabayi duyun salonu verdi kulananda ordan gelmiwti.Bende ewimle arkada oturduk bawka kimse yoktu

(137 puan) tarafından

Ooo özel şoförlü gelin arabası iyiymiş 🙂

0 oy
(1,345 puan) tarafından

Yakın arkadaşım vardı nedime olarak o bindi yanıma ikimiz arka koltukta oturduk eşim ve eşimin yakın arkadaşı vardı arabayı o kullandı onlar önde oturdu :)

(137 puan) tarafından

Gelin damat sağdıçlar 🙂

0 oy
tarafından

kimse. 

eşim ve ben. gelin arabası lafı da hoşuma gitmez. süsletmedik bile arabayı 

(137 puan) tarafından

Adettendir seven var sevmeyen var tabi 🙃

0 oy
(15,831 puan) tarafından

Arabayı eşimin arkadaşı kullanıyordu. Önde k.peder arkada eşim ben ve ablam 

Bu şaşmaz bizim buralarda öyle olur

(137 puan) tarafından

Kayınpeder binmesine şaşırıyorum açıkçası ama her yerin âdeti farklı tabiki

(15,831 puan) tarafından

K.peder para dağıtır canım. Kapı tutarlar kapıya verir. Yolu keserler yolu açın diye verir falan o yüzden 

İlgili sorular

0 oy
45 cevap 2,374 göst.
28 Haziran 2020 Diğer kategorisinde °°~MERYEMİRAY~°° (2,762 puan) tarafından soruldu
0 oy
27 cevap 2,785 göst.
10 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Mucizelerim... (5,714 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 670 göst.
27 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde gozdekaracaa (249 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 422 göst.
20 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...