Evet arkadaşlar gelin arabanıza kimler bindi.
Arka koltuğa mı ön koltuğa mı oturdunuz :)
Kaynım şöfördü görümcemde benim yanımdaydı
Sizde biraz kalabalıkmşsnz 🙈
4 kişiydik eşimle ben arkada oturduk kaynıml şöfördü görümcem önde oturdu valla görümcemin hakkını yiyemem Ogün full benimleydi
Eşim ve ben🙈
Tek olmak en güzeli 🙂
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın