0 oy
1,888 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından

Bugün ki soruda benden olsun 🥰


Aramızda kimler şoför anne? 🙂


Ben uzun yol yapacak kadar sürüyorum 


Sizde durumlar ne?

54 Cevaplar

0 oy
(8,114 puan) tarafından

Annem 20 yıldır araba kullanıyor ben korkarak sürüyorum cnm annem der sen asla araba suremezsin diye

-Reklam-
0 oy
(638 puan) tarafından

Bir sürmedigim kepçe tır kaldı galiba 🤣🤣

İlk arabam küçüktü kolay alıştım şimdiki suv biraz zorlandım parkta felan alıştım ilçede takılıyorum uzun yol ve gece sürüşü çok yoruyor tercih etmiyorum 

(638 puan) tarafından

İkinci sürüşüm idi 🤣🤣🤣

İlkini ilçe içinde sürdüm ikinciyi uzun yolda 🤣🤣🤣 

Şimdi drift ata ata gidiyorum 🤫🥳🥳

(16,494 puan) tarafından

direksiyon tutuşundan belli çünku acemi olduğun😂😂

(638 puan) tarafından

Yapışmıştım eşim de gülme krizine girdi direksiyon kaçmaz rahat ol dye 🤣🤣

(16,494 puan) tarafından

Aynı benim ki de öyle diyordu :D

(638 puan) tarafından

🤣🤣🤣🤣

0 oy
(13,661 puan) tarafından

3 ay oldu ehliyet alalı fıldır fıldır yollardayım 😅

0 oy
(5,658 puan) tarafından

Ehliyet var da bende trafik fobisi var

Yılandan çiyandan köpekten inden cinden korkmam trafiğe çıkmaya korkuyorum 

0 oy
(1,983 puan) tarafından

Kullanmasını biliyorum ama hiç otobana falan çıkmadım daha 

0 oy
(4,954 puan) tarafından

Cesaretim yok araba sürme düşüncesi bile panik atak yaratıyor göğsüm daralıyor 😂

0 oy
(9,161 puan) tarafından

2010 da aldım ehliyeti. Arada sürüyorum bi dönem baya sürdüm şimdilik fazla geçmiyorum direksiyon a

0 oy
(1,900 puan) tarafından

2011 de ehliyet almistim o yildan beri araba kullaniyorum. 

0 oy
(7,044 puan) tarafından

Yeni başladım bende 😁😱

0 oy
(4,362 puan) tarafından

Ehliyetim var araba kullanıyorum

0 oy
(2,506 puan) tarafından

Ben ben ben. 🖐️🖐️

0 oy
(10,357 puan) tarafından

Sürüyorum çok şükür, non-stop 600 km rekorum 😂

0 oy
tarafından

Abimin tabiriyle anamın karnından 4 tekerle birlikte çıkmışım :D

0 oy
(755 puan) tarafından

Bende kullanıyorum bildiğim yol olsun  uzun yol kısa yol  farketmez :)  bilmediğim yollarda tedirgin oluyorum navigasyonla

0 oy
(16,494 puan) tarafından

Çokkk şükur bende artık eşime muhtaç olmadan her işimi kendim halledebiliyorum, hastane postane çarşı pazar 😂

Henüz hiç uzun yol yapmadım ama onu da yaparım, 2 senedir aktif sürüyorum daha

0 oy
(69 puan) tarafından

Bende biliyorum uzun yol sürücüsü yum 

0 oy
(15,831 puan) tarafından

5 senelik ehliyet var ama yazdan bu yana yeni yeni kendim alıp çıkıyorum acemiyim yani  :)

0 oy
(2,923 puan) tarafından

Ben hamileyken bile memlekete hem gidişte hem dönüşte kullandım giderken 5 saat dönüşte 5 saat kullandım 

0 oy
tarafından

8-)

  • 5 yıldır surucuyum 
0 oy
(34,373 puan) tarafından

Ben az biliyorum ama şuan ehliyet surecindeyim derslere çağirmalarını bekliyorum 🙂

İlgili sorular

+1 oy
19 cevap 601 göst.
14 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde RoDestDaaa Kuzumm (327 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 576 göst.
22 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,122 göst.
1 Ekim 2024 Diğer kategorisinde MusavireAnne (2,656 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,007 göst.
20 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Baldananne (311 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,535 cevap

366,953 kullanıcı

...