0 oy
1,888 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından

Bugün ki soruda benden olsun 🥰


Aramızda kimler şoför anne? 🙂


Ben uzun yol yapacak kadar sürüyorum 


Sizde durumlar ne?

54 Cevaplar

0 oy
(6,040 puan) tarafından

Ehliyetim var ama suremiyorum maalesef ya

-Reklam-
0 oy
(3,384 puan) tarafından

Ehliyet ihtiyacı olmayan arabam var onu sürüyorum bir bebek arabasi ikincisi el arabası😂😂😂🤣🤣


İnşallah nasip olur bir gün arabamız olduğunda sürmeyi de öğrenirim 

0 oy
(64,925 puan) tarafından

13 yildir ehliyetim var ama soforlugum yok 

0 oy
(133 puan) tarafından

Uzun yol kısa yok otoban e5 Mahalle cadde bulvar neresi olursa kullanırım çalıştığım için her günüm de trafikte geçiyor malesef 😞 uzun ve gece yolculuğunda eşim ve çocuklar uyur ben hafif müzikle direksiyon başında olurum Rabbim kazalardan belalardan korusun 🙏

0 oy
(2,266 puan) tarafından

Uzun yolda da kullandım şehirlerarası. Su an annemlere gidip geliyorum 1 saat sürüyor İzmir İstanbul yolundan gidiyoruz. Şehir içi beni daha tedirgin ediyor parkta kötüyüm onu halledemedim henüz o yüzden kolay yerlere gidiyorm şehir içinde 

0 oy
(2,079 puan) tarafından

Bennnnnn hemde cok iyiyimdir

0 oy
(1,799 puan) tarafından

Bilmeyenleri sorsan daha az yorum gelirdi galiba 😉 

Çünkü ben kullanmayı bilmiyorum çok istiyorum ama bu konuda eşimle anlasmıyoruz. 

Kimin duası kabul olunur bilinmez ama bana dua edinde eşimi ikna edeyim . Çünkü hevesim çok fazla 

0 oy
(1,750 puan) tarafından

Ben uzun yol yapmadim sehir içi  sürüyorum:) 

0 oy
(7,166 puan) tarafından

Bende biliyorum ama trafik kazası geçirdikten sonra 

Pekte cesaret edemedim

0 oy
(5,501 puan) tarafından

Peki arabaya biner binmez vuran var mı benim gibi 😁

0 oy
(345 puan) tarafından

Biliyorum ama ehliyetim yok :)

0 oy
(423 puan) tarafından

2018 de aldım ehliyeti geçen seneye kadar bir kere bile binmedim çokk korkuyordum. Sonra ufak bi ilçeye göreve geldik. Fırsat bu fırsat diyip bindim ama bana sor nasıl bindim 😅 şimdi bu ilçede tam bir ustayım ama hala şehirde kullanamam gibi geliyor

0 oy
(6,959 puan) tarafından

1 aydir kullaniyorum. Daha once neden kullanmamisim acaba :) arabamiz manuel diye cesaretim yoktu ama otomatige gecince 10 gunde ogrendim. Suan cocuklari alip istedigim yere gidiyorum. Daha sehirlerarasi yol tecrube etmedim ama o kadar icinde acele etmiyorum :)

0 oy
(2,037 puan) tarafından

Geçtiğimiz yaz öğrendim eşimden kavga kıyamet, usta şoför değilim ama şükür öğrendim. ehliyetim yok daha yanımda kimse yokken çarşıya gidemiyorum 

İlgili sorular

+1 oy
19 cevap 601 göst.
14 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde RoDestDaaa Kuzumm (327 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 576 göst.
22 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,122 göst.
1 Ekim 2024 Diğer kategorisinde MusavireAnne (2,656 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,007 göst.
20 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Baldananne (311 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...