+1 oy
1,456 göst.
Diğer kategorisinde (7,044 puan) tarafından

Selamün aleyküm rahmetullahi ve berakatuhu kardeşlerim nasılsınız iyisinizdir inşallah neler yapıyorsunuz bahaalımmm, aranızda benim gibi abur cubur seven var mı 🧐 ben çok severim eşim ayda iki defa abur cubur almama izin verir bende böyle bir çekmece hazır ederim kendime bir ay boyunca idare ederim sjsjsjssj eee malum tatlı krizimiz oluyor 😂 

Sizde öyle misiniz 🤔❤️

image

22 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Bu şekilde almam alırsam yerim ve kilo alırım çocuklarıma alıyorum kendime özel almam çocuklarıma aldığımda tadına bakıyorum 

(7,044 puan) tarafından

Ah ah keşke bende kilo alsam 🥹

-Reklam-
+1 oy
(5,141 puan) tarafından

Hay maşallah seninki sevmek değil abur cuburla geçinmek kız 😜😜😀

Ben çok yemem öyle bazen arada atıştırıyorum 

(7,044 puan) tarafından

Sjsjsjsjs kız genelde çayda kahve yanında yerim o kaa 

+1 oy
(8,158 puan) tarafından

 Ve aleykümselam cnm ❤️ Coook severim ama almam kendime almadigim için bazen bebelere alirim

(7,044 puan) tarafından

Niye almazsın gııı 

(8,158 puan) tarafından

Kız çok kilo yapiyo bende Cook nadiren bir çikolata alsam 

(7,044 puan) tarafından

Hee anladım canısı keşke bende az da olsa kilo alaydım 🥲

(8,158 puan) tarafından

Vermek için can atiyom 

(7,044 puan) tarafından

İnşallah verirsin camisi 🙃

+1 oy
tarafından

Boyle toplu almam çünkü bitene kadar durmadan yerim 😁

(6,669 puan) tarafından

Bende tek kendimi sanıyordum girip çıkıp yiyesim geliyor 

(7,044 puan) tarafından

Sjsjsjsj ciddi ?? Ben genelde çayda kahve yanında yerim 

(6,669 puan) tarafından

Valla girip çıkıp bısiler yemek istiyom mutfaktan boş cikinca evde bişi yokmuş saniyom

(7,044 puan) tarafından

Ahahahah anamm kız çayda kahve de ye 

+1 oy
tarafından

geçen migros çikolatalarda kampanya yapmış 😅

image

(199 puan) tarafından

Ayy banada gonder kız 

tarafından

gel kahve de yapayım🤗

(199 puan) tarafından

Ayy keske valla cok isterdim saol cnm ♥️ 

(7,044 puan) tarafından

Çiko aşığı seni sjsjsjsk 

tarafından

cipsten vazgeçemem diyordum onu bıraktım ama bu çikolata işi zor. yerken acayip mutlu oluyorum 

+1 oy
(9,245 puan) tarafından

Aleyküm selam.. bana fırsat kalmıyor genelde çocuklar alır eşimle giderler markete doldurup gelirler.. bende otlanırım . Bana Özel eşim tablet sütlü çikolata alır yada Eti Karam gofret alır . Onları severim başka özellikle yediğim yok

(7,044 puan) tarafından

Hee eyi bakalım canısı ben severim ama gün içinde pek tüketmem ara sıra çay kahve yanında 

+1 oy
(2,573 puan) tarafından

Kocamannnnnnnnnnnnn evettt

(7,044 puan) tarafından

Çok güzjeeeelll dostummmmmm

(2,573 puan) tarafından

Asla çayı boş icemion

(7,044 puan) tarafından

Ayn ben 🥹

+1 oy
tarafından

Düşünsene sana yatıya geliyormusum. Bütün aburcuburlari poşete doldurup kaciyormusum 😝😝😝🤪🤪🤪🤪

(7,044 puan) tarafından

Sjsjsjsjs aaa kendim poşete doldurur veririm 😁

tarafından

Ayy kiyamam

(7,044 puan) tarafından

🥹❤️🫶🏻

+1 oy
(513 puan) tarafından

Ben içerik okuyan o kılçık insanım. İçeriğini okuyunca alamıyorum hadi alsam bile yiyince psikolojik olarak midem bulanıyor. Cook nadir çikolata yerim onun da alternatifi çok çünkü 🥲 Canım yine haddim değil ama dikkatli tüket karacigerde yağlanma vs yapmasın Allah korusun

(7,044 puan) tarafından

Yaa ama o psikolojide olmak biraz canısı bide tavsiye için teşekkür ederim ❤️ 

+1 oy
(9,211 puan) tarafından

Çok severim ama bu şekilde almam alırsam çocuklar da yemek ister sonra 

(7,044 puan) tarafından

Benim bebe daha küçük kafam ondan rahat sjsjsjsk 😁

+1 oy
tarafından

Simdi esimden peynkrli doritos istedim:)))

(7,044 puan) tarafından

Hadi bahaalim afiyet olsun canısı ama patosa yönel bence 🙃

+1 oy
(5,792 puan) tarafından

Ben böyle sevvmem de eşim cok yer cayın yanında. Benn kenddı yaptıgım tatlıları tecıh edıyorum. Bazrn de çikolata ceker canm sadece :) 

(7,044 puan) tarafından

Benim eşim yemez ben çok yerim genelde ve evde az kişi olunca tatlı yapamıyorum kalıyor bozuluyor üzülüyorum sonra 

(5,792 puan) tarafından

Çocuklar ypk mu :) ben de önceden bı kek yaprdım 3 4 gun dururdu sımdı bı oğlum bı kızım var ertesı gune zor saklıyorum. :)) 

(7,044 puan) tarafından

Ne güzel yesinler işte benim bebe daha 5 aylık eşim de yemekci dir pek tatlı kek aramaz 

(5,792 puan) tarafından

Tabi canım yesınler cok mutlu oluyorum 

(7,044 puan) tarafından

He valla öyle güzellik 

+1 oy
(382 puan) tarafından

Sen benim dolabı gormiyiyeyi ver :):(

(7,044 puan) tarafından

Niye gııı 

(382 puan) tarafından

Abur cubur stoğu😃

(7,044 puan) tarafından

Ahahahah aynı ben işte 😂 aramızda benim o stoğun görünmeyen tarafı da var 😬😑

(382 puan) tarafından

Eminimmm :)))

(7,044 puan) tarafından

Hastasıyız ne yapağğğ🥹🤷🏻‍♀️

+1 oy
(1,080 puan) tarafından

Çok severdim evet 2 ay öncesine kadar . Çocuklara yasak olduğundan ötürü eskisi gibi çok almıyorum nadir . Kaldı ki böyle dolap doldursam en fazla 2 gün durur üçüncü güne çıkmaz bu dolap :) 

(7,044 puan) tarafından

Ahahahah rabbim yardımcın olsun inşallah bacım 

+1 oy
(1,126 puan) tarafından

En sevdiğim 😍😍 bekarken benimde böyle vardı şimdi eşim zararlı diye cips tarzı şeyleri aldırmıyor pek 😂 ama ben gizliden arada yiyorum 😌😌

Bı saattir çay kahve bişey içmek için uygun zamanı bekliyorum 😂🤔

(7,044 puan) tarafından

Ahahahah hadi bakalım yakalanmadan ye afiyet olsun şimdiden 

(1,126 puan) tarafından

Sağol canım 😂❤️

(7,044 puan) tarafından

😘🫶🏻🫶🏻🫶🏻

+1 oy
tarafından

Cips, noddle, hele böyle meyveli sütler falan kapımdan giremez :D yapmayın kızlar bunu kendinize. :)

(7,044 puan) tarafından

Ahahahah niye kız sevmiyon mu 

tarafından

İnanılmaz sağlıksız hepsi :(

(7,044 puan) tarafından

Tabi öyle ama azı yarar fazlası zarar 🥹

tarafından

Yok hayatım bunların hiçbir yararı yok. Zerre yok yani güven bana. Bunun yerine çiğ kuruyemiş ye. Kendine hurma topu yap onları ye. Daha bir sürü sağlıklı şey yapabilirsin. O noodlle ların içinde MSG var. Mono sodyum glutamat.  Çin tuzu. Ciddi sinir hasarına neden oluyor ayrıca bağımlılık yapıyor. Cipsler keza trans yağ  deposu. :(

(7,044 puan) tarafından

Doğrudur canısı işte bende azaltmaya çalışıyorum ama tamamen vazgeçemem sanırım 

+1 oy
(64,963 puan) tarafından

aleykümselam canim ne guzel dizmissin. var bizimde abur cubur cekmecemiz ama fazla almamaya calisiyorum kizim gidip gelip biseyler aliyor yemek yemiyor 

(7,044 puan) tarafından

İşte benim bebe küçük yaa oradan bu rahatlık bide teşekkürler sjsjsk 🙃❤️

+1 oy
(4,591 puan) tarafından

Bir çuval cips i kendim yiyebilirim sanırım 

(7,044 puan) tarafından

Ooo ciddi mi 

(4,591 puan) tarafından

Bayılıyorum hele şu haşhaşlılar var ya offf 

(7,044 puan) tarafından

Ben haşhaşlı olanını pek sevemedim yaw 😁😝

+1 oy
tarafından

Ben belirli şeyleri seviyorum cips bazen ondan da soğudum bir ara bitter çikolata takıntım vardı şu an yok azalttım meyve yemeyi çok seviyorum şu an sabah kahvaltıda soğan halkasına sardım ketçap ile çok güzel oluyor 

(7,044 puan) tarafından

Ahahahah arada değişliklilik iyidir 

+1 oy
(3,856 puan) tarafından

Aleyküm selam. Acayip severiz eşim ile. Çikolataları kutusu ile alırız cipsleri farklı çeşitte . Sadece kola tüketmeyi sevmiyoruz soğuk çay seviyoruz 

(7,044 puan) tarafından

Biz kolayı hayatımız dan çıkaralı 8-9 sene oldu 🥹

İlgili sorular

+7 oy
98 cevap 5,497 göst.
12 Ocak 2025 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,044 puan) tarafından soruldu
+3 oy
26 cevap 2,861 göst.
3 Ocak 2025 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,044 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 1,121 göst.
21 Ocak 2025 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,044 puan) tarafından soruldu
+2 oy
13 cevap 1,412 göst.
4 Şubat 2025 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,044 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...