+1 oy
638 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,987 puan) tarafından

Kızlar eşimin doğum günü 5 gün sonra parfüm saat falan almak istemiyorum eşimin beğendiği bı model pantolon var üç tane ondan sipariş edeyim diyorum birde kalpli pasta nasıl olur acaba saçma olurmuki fikirlerinizi bekliyorum 🙂

image

9 Cevaplar

+2 oy
(2,824 puan) tarafından

Niye saçma olsun ki neye ihtiyacı varsa bence hediye odur pantolon da gayet şık bir pantolon bende çok seviyorum bu tarz gayet yeterli 

(1,987 puan) tarafından

Teşekkürler cnm bu yilki hediyem bu o zmn 🙂

-Reklam-
+1 oy
(1,987 puan) tarafından

Post yukarı 🙂🙂

+1 oy
tarafından

Neden saçma olsun , esin sonuçta. Ben eşimin doğum gününde mumbar yapan biri olarak bu fikirleri çok beğendim. 

tarafından

Eşimde öyle dedi :D

(1,987 puan) tarafından

Nerelisin bacım 🙂

tarafından

Angaraliyiz gardas:D

(1,987 puan) tarafından

Kız mumbari kim öğretti Sana helal valla😀😀

tarafından

Annem sagolsun l

+1 oy
tarafından

Neden saçma olsun bence çok güzel olur 🤗

(1,987 puan) tarafından

Teşekkürler canım ♥️ ♥️ 

+1 oy
(1,688 puan) tarafından

Bu tarz pantolonları o kadar seviyorum ki fakat eşim giyinmiyyor tarzı değil bence güzel 👍

(1,987 puan) tarafından

Kilolu erkeklere yakıştıramıyorum ben eşim direk gibi olduğu için favorim bu 😀

(1,688 puan) tarafından

Eşimde kilosu yok fakat biraz gobusu var 

+1 oy
(1,364 puan) tarafından

Bemde eşimin doğum gününde genelde eşofman alırım onu giymeyi seviyo hem o hemde ben mutlu oluyorum 

(1,987 puan) tarafından
+1

Ne güzel yormayan bı hediye hemde 🙂

+1 oy
(328 puan) tarafından

Ben bunun 3 rengnden de aldım eşime çok güzel yaa  al valla çok rahat

(1,987 puan) tarafından

Ayy sevindim valla tüylenme yapmiyo dimi kız bende 3 tane almayı düşünüyorum 

(328 puan) tarafından

Yok kiiz tüylenme felan yok merak etme ama eşinin tam bedenini al memnun kalırsınız zaten 😊

(1,987 puan) tarafından
+1

Tamam canım sağol ♥️ 

+1 oy
(2,691 puan) tarafından

Bence cokda güzel düşünmüşsün kocalarimiz aynı gün doğmuş ahaha benimkininde 5 gün sonra hiç bişey yapmayan ben

(1,987 puan) tarafından

Geçen sene kendim pasta yapmıştım çocuklar gibi sevinmişti alsaydim bu kadar mutlu olmazdı bence sende evde kendi imkanlarınla güzel bı pasta yaparsan çok sevinecektir

(2,691 puan) tarafından

Valla inan yemek zor yiyorum bu sene hiç bişey yapicam galiba kupası kırılmıştı GS lisanslı onu aldım bı doğum gününde verecektim gördü verdim mutlu oldu müzeye kaldircakmis tişört vardı iki tane beğendigi bide onh aldım yarın gelir heralde . Pastada yok bı tane topkek alır uflerim artık ahaha

+1 oy
(5,792 puan) tarafından

Nıye bence cok güzel olur 

(1,987 puan) tarafından

Yine herzamanki gibi sizlerin fikirlerinide baz alarak pantolon almaya karar verdim cnm sağolun ♥️

İlgili sorular

+1 oy
10 cevap 769 göst.
22 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Vahide ŞAHİN (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 358 göst.
10 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Turkiyem1998 (54 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,320 göst.
7 Haziran 2021 Aile & Aşk kategorisinde Tinkirbelll (1,121 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 775 göst.
3 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde Hanifemm (1,494 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...