+1 oy
409 göst.
Cinsel Yaşam kategorisinde (5 puan) tarafından

Merhabalar,

Spiral taktirali yaklaşık üç ay oldu üç aydır adet görüyordum ama bu ay 9 günlük bir gecikme oldu hamilelik testi aldım sonuç negatif doktora gitmeyeli miyim bu durumu yaşayan var mı normal mi böyle olması ?

2 Cevaplar

0 oy
(6,078 puan) tarafından

Ben taktırmadim ama yakınlarımdan biliyorum normal bir durum

(5 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

-Reklam-
0 oy
(11,040 puan) tarafından

Normal cnm ben doğumdan 8nay snr adet olurum spirali 7 aydır taktım nerdeyse 10 aydır adet olmadım 

(5 puan) tarafından

Vay be o kadar uzun sürebiliyor mu ben günlerdir spiralle mi hamile kaldım diye düşünüyorum ama test negatif çıktı 

(11,040 puan) tarafından

Evet cnm o korku korunan tüm kadınlarda var bende 2 defa test yaptım çok şükür negatif çıkıyor azıcık midem bulansa korkudan test bile yaomaktan çekiniyorum 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 364 göst.
0 oy
1 cevap 355 göst.
+1 oy
3 cevap 194 göst.
16 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...