......................
Bir yandan hep şikayet eden mızmız insan biktirir enerji düşürür bir yandan hiç anlatmayan Sinsirella ben de katılıyorum ortası yok mu çoğu zaman şükür elhamdülillah demek arada bir kem göze kurşun bir kaç dert yakinacak ben öyleyim sahsen
1,512,521 soru
24,670,325 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın