+11 oy
1,989 göst.
Diğer kategorisinde (2,660 puan) tarafından

Evet kızlar sinav sonucum açıklandı artık bir mali müşavirim 🤭🤭🤭

33 Cevaplar

0 oy
(27,111 puan) tarafından

Maşallah hayırlı olsun. Tebrikler👏💐

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 🥰 😘 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Canım ben üniversite muhasebe mezunuyum hangi yolları geçtin aceba anlatırmisin senide tebrik ederim canim

tarafından

Zor canım seni tebrik ederim gençken yapmak lazımdı 

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim hiçbir şey için geç değil aslinda kaç yaşındasın 

tarafından

31 canim

(2,660 puan) tarafından

Ben de 31 im ama tanıdığım abla 35,inde mali müşavir oldu. 50 yaşında ugrasanlar var tanıdığım hicbirsey için geç değil :)

tarafından

Orası öyle canim

0 oy
(1,096 puan) tarafından

Hayırlı olsun inşallah canım 

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 🥰 😘 

0 oy
(1,126 puan) tarafından

Ne güzel ya maşallah tebrik ederim sizi ☺️❤️

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim 🥰 🥰 😘 

0 oy
(807 puan) tarafından

Gözünüz aydın olsun inşallah, hayırlı çalışmalar diliyorum şimdiden bol kazançlar. :)  Kamu okuyanlar da mali müşavir olabilrmi

(2,660 puan) tarafından

Olabiliyor diye biliyorum ibb mezunları olabiliyor

0 oy
tarafından

Gözün aydın canım 

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 🥰 🥰 😘 

0 oy
(987 puan) tarafından

Hayırlı olsn cnm

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim 🥰 😘 

0 oy
(184 puan) tarafından

Çok sevindim adınıza inşallah mutluluklar getirsin bu iş size 💕

Benim de buraya başardımmm yazmam nasib olur mu :)))

(2,660 puan) tarafından

Olur inşallah azmin elinden bişey kaçmaz. Teşekkür ederim 🥰 ❤️

0 oy
(6,052 puan) tarafından

Yaa çok zoru başarmışsın maşallah ❤️🧿

(2,660 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim 🥰 😘 ❤️

0 oy
(293 puan) tarafından

Hayırlı olsun :) mali müşavirler nerede çalışır , devlette mi özel de mi, sen nerede çalışacaksın onun için ayrı sınava girecek misin

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım. Mali müşavir bağımsız çalışır ofis açar ofiste müşterilerin muhasebe defterini tutar. İstesem de şirketlerde muhasebe müdürü, CEO, finans müdürü falan olabiliyorum. Belgenin olması kendi ofisini acabilecegim demek oluyor işte :) ❤️ avukatlık gibi bişey 

(2,660 puan) tarafından

Şuan bir mali müşavirlik ofisinde maaşlı çalışıyorum ama işte istesem kendi ofisini açabilecegim artık :)

(293 puan) tarafından

Süpersin, ne güzel,  Allah daim etsin, gönlüne göre versin inşaAllah:)

(2,660 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim amin hepimizin gönlüne göre versin inşallah Rabbim ❤️🥰

0 oy
(10,061 puan) tarafından

Gözün aydın canım tebrik ederim

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 🥰 😘 

(10,061 puan) tarafından

❤️ 

0 oy
(178 puan) tarafından

Hayirli olsun gozunuz aydin :))) nice basarilar nasip olsun insallah 🌸

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim 🥰 🥰 ❤️

0 oy
(2,381 puan) tarafından

Tebrikleeerr🥰

(2,660 puan) tarafından

Teşekkürleeeer 😂😂😘❤️🥰

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 589 göst.
10 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Enesinannesi_ (1,077 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...