+2 oy
830 göst.
Diğer kategorisinde (1,934 puan) tarafından

Kizlar baby turco 5 no bebek bezi var elimde 1 paket.sadece 1 tane kullanıldı. İhtiyacı olan yada kullanan varsa bana bi ulasabilir mi gondereyim kargoyla. Yazik olcak elimde kaldı 

12 Cevaplar

0 oy
(1,934 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Arkadaşlar çok tesekkur ederim yardımcı oldugunuz icin ihtiyac sahibi bi arkadasla iletisime geçtik ptesi kendisine göndericem saolun 🙏

-Reklam-
+4 oy
(13,704 puan) tarafından

Muhtara yada sağlık ocağına bırak bence canım zaten kargosu bir bez parası 

(1,934 puan) tarafından

Muhtarlik aklima gelmemisti biri cikmazsa oyle yapicam

+4 oy
(403 puan) tarafından

Post yukarı çıksın.  

(1,934 puan) tarafından
+1

Teşekkürler 🙏

+4 oy
(27,805 puan) tarafından

@bir_melek_aannesii

Canim bu kullanici daha 19 yasinda 1 yasinda kizi var bebegine yalniz bakiyor. Büyük sevaba girersin . İstersen bir pistlarina flaan bak. 

Rabbim sevabini artirsin inşallah 

(1,934 puan) tarafından

Ya destek olmak cok isterim ama uyarmi ki bez küçük bi yaşa uymayabilir benim kizim 5 aylik ona bile küçük geldi bide pişik yapti kullanan birine gitsin en azından ziyan olmasin dedim uyarsa gönderirim ama küçük gelir

(16,494 puan) tarafından

5 aylık bebeğe nasıl küçük geliyor canım😅 benim oğlan 1 yaşında 5 no baby turco kullanıyorum şuan

(27,805 puan) tarafından

Benim kızımda 5 aylık. 3 numara kullaniyom .

Onun bebegi 1 yasindaydi. Gelir bence canim.

(1,934 puan) tarafından

Valla küçük geldi hatta ben baby me kullaniyodum kalmamış o yüzden aldık ama küçücük kaldi benim kizimin popişi büyük heralde bilemedim 😁 kiyafetlerde 9 ayliktan asagisi olmuyo iriyiz galiba biz

+4 oy
(3,318 puan) tarafından

Bebek bakımında omerim di galiba nicki. Bebek bezi postuna yazdı adminin. Onunda çok ihtiyacı varmış sanırım bebek bakımı bölümünde varsa bir bak istersen. Burda nicki aynı mi bilmiyorum etiket yapamıyorum 

(1,934 puan) tarafından

Tamam bi bakayım tesekkur ederim

+3 oy
(536 puan) tarafından

Biri yazmıştı ankete ihtiyacım çok var diye gördün mü onu

(1,934 puan) tarafından

Aa yok görmedim bi bakayim

(16,494 puan) tarafından

Canım evet benim de aklıma o geldi. Samimi bi arkadaşa benziyor ona ver derim ben. Çocuğumun bezi kalmadı demişti

tarafından

Bence ya muhtarlığa yada çevresinden birine versin,burda çok samimi insanlar vardı hepsi fos çıktı, buradaki kimseye inanmayın

(16,494 puan) tarafından

@Elizan nur o kadar haklısın ki 😌

(536 puan) tarafından

İsteyenin bı yüzü vermeyenin iki yüzü sonucda elbise para istemiyor bez istiyor ne bilim insan buradaki olaylardan korkuyor haklısınız ama ortadaki bir bebeğin totisine bez Allah kimseyi muhtaç etmesin 

+3 oy
(13,349 puan) tarafından

Göndermeye değmez bence kargo parası vereceğine bir tane daha bez alıp muhtarlığa bırakabilirsin ihtiyacı olan alır

(1,934 puan) tarafından

Muhtarlik hic aklıma gelmemisti burasi geldi bi aklima belki ihtiyaci olana denk gelir diye yazayim dedim. Biri çikmazsa oyle yapayim

(13,349 puan) tarafından

Canım burdan bir arkadaş bana kıyafet göndermişti bir poşet. Geçen seneydi sanırım 290 tuttu kargo. Bu sene daha fazladır. İki bez parası neredeyse. Bence götür ver muhtarlığa

(1,934 puan) tarafından

Hadi ya o kadar oldumu kargolar ibanina para atsak daha kâra geccek desene 😑 tamam tesekkur ederim

(13,349 puan) tarafından

Evet canım vende bu kadar beklemiyordum kargolar uçmuş gitmiş :)


+3 oy
(2,928 puan) tarafından

Biz 5 kullanıyoruz ama ihtiyacimiz yok şükür ihtiyaci olana gitsin 

Post yukarı ciksin 😊

(1,934 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim 🙏 burdan bi ihtiyacı olan arkadaşa gondericem ptesi

+2 oy
(707 puan) tarafından

Sosyal hizmetlerde çalışıyorum verirsen ordaki cocuklara götürürüm kıyafet falanda olabilir

(1,934 puan) tarafından

Oylemi küçük bebekler varmi orda 

(707 puan) tarafından

33 tane bebek var 

+2 oy
(8,159 puan) tarafından

@bir_melek_aannesii cnm bu kullanıcınin ihtiyacı var konuş ister 

(1,934 puan) tarafından

Evet iletisime gectik tesekkurler

+2 oy
(662 puan) tarafından

Alan oldumu acaba

(1,934 puan) tarafından

Evet ptesi gondericem burdan bi arkadaşa 

(662 puan) tarafından

Güle güle kulansin insallh

+1 oy
(1,882 puan) tarafından

Bnm cok ihtiyacim var  oğlum haka tuvalet eğitimi almadı yeni doğan bebegim de var kuveste esim çalışmıyor vnw gönderseniz cok sevinirim 

(1,934 puan) tarafından

Bi arkadasla anlastik kusura bakmayin olurmu

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 390 göst.
0 oy
6 cevap 331 göst.
25 Mart 2022 Diğer kategorisinde Tomris Hatun (631 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 394 göst.
5 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 222 göst.
11 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,686 soru

24,672,269 cevap

367,326 kullanıcı

...