Kızlar dün 38. Günüm dü kanamam başladı, parça da geliyor. Normal de doğumdan 10 gün sonra kanamam bitmişti azıcık azıcık kahverengi akıntım vardı. Bugün düne göre kanamam daha az ama yine de az bir kanamam yok. Doğumum sezaryen oldu onunla ilgisi olabilir mi bilgisi olan var mı. Adet miyim acaba
Evet canım benim de kırkıma bir hafta kala çok yoğun kanamam oldu doktora gittim âdet oldun dedi ler bende doğum dan sonra bir hafta 10 gün kan gördüm daha görmedim 6 aydır doğum yapmış ı'm düzen li adet görüyor um
Çok teşekkür ederim canım içim rahatladı Allah razı olsun
Evet canım çünkü bende de aynı oldu
35 inci günde bendende kan geldi 3 gün demekki adetmis
Çok sağol canım
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın