0 oy
146 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,496 puan) tarafından

Kızlar dün 38. Günüm dü kanamam başladı, parça da geliyor. Normal de doğumdan 10 gün sonra kanamam bitmişti azıcık azıcık kahverengi akıntım vardı. Bugün düne göre kanamam daha az ama yine de az bir kanamam yok. Doğumum sezaryen oldu onunla ilgisi olabilir mi bilgisi olan var mı. Adet miyim acaba

2 Cevaplar

0 oy
(213 puan) tarafından

Evet canım benim de kırkıma bir hafta kala çok yoğun kanamam oldu doktora gittim âdet oldun dedi ler bende doğum dan sonra bir hafta 10 gün kan gördüm daha görmedim 6 aydır doğum yapmış ı'm düzen li adet görüyor um 

(2,496 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim canım içim rahatladı Allah razı olsun 

(213 puan) tarafından

Evet canım çünkü bende de aynı oldu

-Reklam-
0 oy
(1,990 puan) tarafından

35 inci günde bendende kan geldi 3 gün demekki adetmis 

(2,496 puan) tarafından

Çok sağol canım 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 196 göst.
28 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde 2935 (789 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 224 göst.
28 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Fatmayzlts (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 256 göst.
9 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Syma30 (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 379 göst.
20 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Karadenizin incisi (14,399 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...