Merhaba arkadaşlar hamileyim de guatr düşüklüğü çıktı, sizce çok mu tehlikeli bu durum
İlaç kullanırsan korkulacak bir durum yok takipte olmalisin
Başladık ilaç kullanımina
Düzenli kullanımında sorun olmaz
İlacını kullan aksatma ve düzenli kontrollerine git Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
1,512,745 soru
24,673,304 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın